Urząd Gminy
Bedlno
I N F O R M A C J A
o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze
ds. kancelaryjno – biurowych w Urzędzie Gminy w Bedlnie
przeprowadzonym w Urzędzie Gminy w Bedlnie w dniu 11 lutego 2008 roku.
Stosownie do art. 3d ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.) podaje się informację o wynikach przeprowadzonego naboru:
1. Nabór przeprowadzono w Urzędzie Gminy Bedlno, 99-311 Bedlno, woj. Łódzkie,
2. Stanowisko urzędnicze, na które dokonano naboru – podinspektor ds. kancelaryjno - biurowych w Urzędzie Gminy w Bedlnie,
3. W wyniku przeprowadzonego naboru wybrano kandydata – HELENĘ DUTKOWSKĄ, z którą została zawarta umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony,
4. Wyłoniona kandydatka spełnia wszystkie wymagania formalne, zarówno w zakresie posiadanego kierunku wykształcenia jak również doświadczenia zawodowego. O przydatności zawodowej Pani na wolne stanowisko urzędnicze zadecydowały: wykształcenie, staż pracy w administracji, biegła znajomość obsługi komputera oraz dobra znajomość przepisów prawa w zakresu administracji samorządowej.
Postępowanie w ramach naboru przeprowadził zespół w składzie:
- Przewodniczący - Wójt Gminy mgr inż. Krzysztof Kołach,
- Członek – Sekretarz Gminy – Jacek Gasik,
- Członek - Inspektor ds. kadr – Wanda Pejas.
Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-02-12 08:30:52
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-12 08:31:04
- Liczba odsłon: 1202
- Historia dokumentu: