SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY ds. KANCELARYJNO – BIUROWYCH
- Bogumiła Kruczkowska
tel. 24 282-17-70
kompetencje:
1. prowadzenie sekretariatu urzędu, a w szczególności:
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz oraz wewnątrz urzędu, prowadzenie ewidencji korespondencji,
- bieżące przyjmowanie i wysyłanie poczty drogą elektroniczną,
- prowadzenie pocztowej książki nadawczej i wysyłanie korespondencji,
- obsługa kserokopiarki i środków łączności.
2. prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do urzędu oraz przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski a także organizowanie ich kontaktów z Wójtem Gminy lub kierowanie do właściwych stanowisk pracy;
3. przygotowywanie pomieszczeń i obsługa – w tym protokołowanie – spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta Gminy;
4. prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego zgodnie z przepisami prawnymi w tym zakresie ;
5. prowadzenie ewidencji wyjść pracowników w godzinach pracy;
6. prowadzenie biblioteki urzędowej;
7. prenumerata czasopism i dzienników urzędowych.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kołodziejczyk Zenona
- Data udostępnienia w BIP: 2003-07-30 16:46:24
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-02-01 09:22:17
- Liczba odsłon: 2937
- Historia dokumentu: