OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Bedlno
99-311 Bedlno , woj. łódzkie
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. z 2016 roku , poz. 902).
o g ł a s z a
nabór na stanowisko do spraw obronnych
Data zatrudnienia i wymiar etatu: 01 sierpnia 2016 roku w wymiarze ½ etatu.
Niezbędne wymagania:
1. posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5. wykształcenie minimum średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku na które prowadzony jest nabór.
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji komputerowych (WORD oraz programów specjalistycznych obsługujących wydawanie dowodów osobistych i bazy ARCUS);
2. wysoka kultura osobista;
3. komunikatywność;
4. umiejętność prawidłowej obsługi interesanta związanej z zakresem wykonywanych zadań;
5. umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
1. Pełnienie zastępstwa z zakresu spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych, w szczególności w zakresie:
1) przygotowywanie decyzji w zakresie zmiany imion i nazwisk oraz ustalania brzmienia pisowni;
2) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów tożsamości;
3) wykonywanie innych zadań w miarę zaistniałych potrzeb.
2. Prowadzenie czynności związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 1967 roku o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności:
1) przeprowadzanie rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej;
2) przygotowanie kwalifikacji wojskowej.
3. Wykonywanie zadań wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 lutego 2002 roku w sprawie świadczeń na rzecz obrony kraju, a w szczególności:
1) opracowywanie i utrzymanie w stałej aktualności planu świadczeń osobistych i rzeczowych realizowanych w okresie mobilizacji i w czasie wojny;
2) prowadzenie spraw planistyczno – organizacyjnych akcji kurierskiej;
3) utrzymanie w stałej aktualności dokumentów dotyczących organizacji, uruchomienia i funkcjonowania stałego dyżuru na potrzeby Wójta Gminy;
4) utrzymanie w stałej aktualności dokumentów dotyczących osiągania wyższych stanów gotowości obronnej państwa realizowanych przez urząd i jednostki podległe;
5) prowadzenie dokumentacji planistyczno – organizacyjnej na czas pokoju z zakresu zadań obronnych;
6) przygotowywanie decyzji dotyczących zajęcia na cele przejściowego zakwaterowania sił zbrojnych budynków oraz przygotowywanie decyzji o odszkodowania z tego tytułu.
4. Prowadzenie dokumentacji z zakresu szczegółowego działania Szefa OC Gminy zgodnie z wytycznymi wynikającymi z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 roku w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin.
5. Wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej w szczególności:
1) nadzór nad przygotowaniem i działaniem systemu wykrywania i alarmowania na terenie gminy;
2) nadzór nad przygotowaniem i działaniem systemu wczesnego ostrzegania na terenie gminy;
3) utrzymanie w pełnych strukturach organizacyjnych formacji obrony cywilnej oraz prowadzenie ewidencji i szkoleń członków;
4) planowanie formacji obrony cywilnej, w tym m.in. nakładanie obowiązku w ramach powszechnej samoobrony członków;
5) prowadzenie magazynu sprzętu OC i związanej z nim dokumentacji ksiąg inwentarzowych.
5. Prowadzenie spraw dotyczących organizacji i sposobu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowej.
Informacje dodatkowe:
Informuje się, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0%.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae, z opisem przebiegu kariery zawodowej i innymi dokumentami mogącymi określić przydatność kandydata do pełnienia funkcji,
- list motywacyjny,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kserokopia prawa jazdy kat. B;
- kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogami art.221 Kodeksu pracy),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji lub umiejętności,
- oświadczenie o nie karalności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub kserokopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Termin do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Bedlnie – Sekretariat lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Bedlno, 99-311 Bedlno 24 - w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. obronnych ” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 w terminie do dnia 25 lipca 2016 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0 24) 282 -17 – 70 – osobą uprawnioną do udzielania informacji jest inspektor ds. kadr – Wanda Pejas.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 lipca 2015 roku o godz.900.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej www.ugbedlno.bip.org.pl oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, CV( z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016roku, poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. z 2016 roku, poz.902).
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2016-07-12 11:58:10
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-12 11:58:10
- Liczba odsłon: 1467
- Historia dokumentu: