Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O
NABORZE
Urząd Gminy
w Bedlnie
99-311
Bedlno , woj. łódzkie
Na podstawie
art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21
listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. nr 223, poz. 1458)
o g
ł a s
z a
nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds.
kancelaryjno - biurowych
Data zatrudnienia i wymiar etatu: umowa o
pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od dnia 01
lutego 2009 roku.
Niezbędne
wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie minimum średnie,
- korzystanie z pełni praw publicznych oraz posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenie publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z rekrutacją.
Dodatkowe
wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- podstawowa znajomość zagadnień prawnych z zakresu samorządu gminnego,
- znajomość obsługi komputera,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- umiejętność właściwej obsługi klientów, komunikatywność i uprzejmość,
- odpowiedzialność, rzetelność, dyskrecja i dokładność w wykonywaniu pracy,
- samodzielność w pracy oraz inicjatywa i zaangażowanie, pogłębianie wiedzy zawodowej.
Zadania
osoby zatrudnionej na w/w stanowisku:
Zadania
główne:
1. Prowadzenie sekretariatu urzędu, a w szczególności:
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- prowadzenie rejestru faktur wpływających do urzędu,
- przyjmowanie i wysyłanie poczty drogą elektroniczną,
- prowadzenie pocztowej książki nadawczej i wysyłanie korespondencji.
2. Prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do urzędu oraz przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi lub wnioski i kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy.
3. Prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Prowadzenie ewidencji wydawanych zaświadczeń.
5. Prowadzenie biblioteki urzędowej.
6. Prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i ich zamawianie oraz nadzór nad ich prawidłowym przechowywaniem.
7. Prenumerata wydawnictw, czasopism i dzienników urzędowych.
Wymagane
dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogami art.221 Kodeksu pracy),
- dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego poziomu wykształcenia,
- oświadczenie o niekaralności prawomocnym
wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z naborem,
- dodatkowo można przedłożyć dokumenty potwierdzające zdobyte umiejętności i osiągnięcia zawodowe.
Termin
do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy w Bedlnie – pokój nr 9 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. kancelaryjno-biurowych ” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 w terminie do dnia 22 stycznia 2009 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0 24) 282-17-75 – osobą uprawnioną do udzielania informacji jest inspektor ds. kadr Wanda Pejas.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie
ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 stycznia 2009 roku o godz.1200.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną pisemnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej www.ugbedlno.bip.org.pl oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku urzędu.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV( z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr
101, poz. 926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach
samorządowych (Dz. U. Nr. 223, poz.1458).
Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-01-12 10:17:51
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-01-12 10:17:51
- Liczba odsłon: 1601
- Historia dokumentu: