OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Bedlno
99-311 Bedlno , woj. łódzkie
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
o g ł a s z a
nabór na stanowisku ds. kancelaryjno - biurowych
Data zatrudnienia i wymiar etatu: 01 grudnia 2013 roku w pełnym wymiarze czasu pracy.
Niezbędne wymagania:
1. posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne;
3. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5. wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
6. posiada czteroletni staż pracy.
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji komputerowych;
4. wysoka kultura osobista;
5. komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
1. prowadzenie sekretariatu urzędu, a w szczególności:
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz oraz wewnątrz urzędu, prowadzenie ewidencji korespondencji,
- bieżące przyjmowanie i wysyłanie poczty drogą elektroniczną,
- prowadzenie pocztowej książki nadawczej i wysyłanie korespondencji,
- obsługa kserokopiarki i środków łączności.
2. prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do urzędu oraz przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski a także organizowanie ich kontaktów z Wójtem Gminy lub kierowanie do właściwych stanowisk pracy;
3. przygotowywanie pomieszczeń i obsługa – w tym protokołowanie – spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta Gminy;
4. prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego zgodnie z przepisami prawnymi w tym zakresie ;
5. prowadzenie ewidencji wyjść pracowników w godzinach pracy;
6. prowadzenie biblioteki urzędowej;
7. prenumerata czasopism i dzienników urzędowych.
Informacje dodatkowe:
Informuje się, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0%.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae, z opisem przebiegu kariery zawodowej i innymi dokumentami mogącymi określić przydatność kandydata stanowiska pracy,
- list motywacyjny,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogami art.221 Kodeksu pracy),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji lub umiejętności,
- oświadczenie o nie karalności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub kserokopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego rejestru Karnego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Termin do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Bedlnie – Sekretariat lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Bedlno, 99-311 Bedlno 24 - w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. kancelaryjno - biurowych ” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 w terminie do dnia 21 listopada 2013 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0 24) 282 -17 - 70– osobą uprawnioną do udzielania informacji jest inspektor ds. kadr – Wanda Pejas.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 listopada 2013 roku o godz.1000.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej www.ugbedlno.bip.org.pl oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, CV( z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr. 223, poz.1458).
Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wanda Pejas
- Data udostępnienia w BIP: 2013-11-07 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-07 12:15:06
- Liczba odsłon: 2468
- Historia dokumentu: