Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O NABORZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2014 roku, poz. 1202 z późn. zm.)
Wójt Gminy Bedlno
99-311 Bedlno , woj. łódzkie
o g ł a s z a
nabór na stanowisko podinspektor ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej
Wymiar etatu i data zatrudnienia: w pełnym wymiarze czasu pracy od dnia 25 lutego 2015 roku.
Niezbędne wymagania:
1. posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5. wykształcenie minimum średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku,
6. posiada minimum trzyletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych .
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1. udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji komputerowych;
4. wysoka kultura osobista;
5. komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności:
- sprawy związane ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania gminy i zmian do niego,
- sprawy związane ze sporządzaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz jego aktualizacja,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i warunków celu publicznego, prowadzenie rejestru wydanych decyzji;
2. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy oraz ustawy o dodatkach mieszkaniowych w zakresie zasad i trybu przyznawania i wypłacania dodatków mieszkaniowych ;
3. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki lokalami mieszkalnymi;
4. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dodatku energetycznego;
5. przygotowywanie i nadzorowanie wszystkich inwestycji gminnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
6. przygotowywanie dokumentacji – wniosków na inwestycje realizowane ze środków pomocowych oraz przeprowadzanie przetargów według przepisów unijnych;
7. prowadzenie spraw dotyczących remontów dróg gminnych;
8. prowadzenie spraw związanych z oświetleniem , w tym oświetleniem dróg gminnych;
9. prowadzenie spraw związanych z sprawowaniem opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi;
10.prowadzenie spraw dotyczących nazewnictwa miejscowości oraz numerów porządkowych nieruchomości.
Informacje dodatkowe:
Informuje się, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0%.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae, z opisem przebiegu kariery zawodowej i innymi dokumentami mogącymi określić przydatność kandydata stanowiska pracy,
- list motywacyjny,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogami art.221 Kodeksu pracy),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji lub umiejętności,
- oświadczenie o nie karalności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub kserokopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego rejestru Karnego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Termin do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Bedlnie – Pokój Nr 18 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Bedlno, 99-311 Bedlno 24 - w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i przestrzennej ” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 w terminie do dnia 17 lutego 2015 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0 24) 282 -17 - 81– osobą uprawnioną do udzielania informacji jest inspektor ds. kadr – Wanda Pejas.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 lutego 2015 roku o godz.1000.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej www.ugbedlno.bip.org.pl oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, CV( z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr. 223, poz.1458).
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2015-01-30 12:36:41
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-30 12:36:41
- Liczba odsłon: 1555
- Historia dokumentu: