Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O NABORZE
Urząd Gminy w Bedlnie
99-311 Bedlno , woj. łódzkie
Na podstawie art. 3a, w związku z art.1 pkt 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2001r nr 142, poz. 1593 z późn.zm.)
o g ł a s z a
nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. KANCELARYJNO - BIUROWYCH
Wymiar etatu: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zadania osoby zatrudnionej na w/w stanowisku:
1. Prowadzenie sekretariatu urzędu, a w szczególności:
- przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz urzędu, prowadzenie ewidencji korespondencji,
- prowadzenie rejestru faktur wpływających do urzędu,
- przyjmowanie i wysyłanie poczty drogą internetową,,
- prowadzenie pocztowej książki nadawczej i wysyłanie korespondencji.
2. Prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do urzędu oraz przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi lub wnioski i kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy.
3. Prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi.
4. Prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach pracy
5. Prowadzenie biblioteki urzędowej.
6. Prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i ich zamawianie oraz nadzór nad ich prawidłowym przechowywaniem.
7. Prenumerata czasopism i dzienników urzędowych.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub rolniczym,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z rekrutacją.
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- podstawowa znajomość zagadnień prawnych z zakresu samorządu gminnego,
- znajomość obsługi komputera w systemie WINDOWS i Microsoft Office,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- umiejętność właściwej obsługi klientów, komunikatywność i uprzejmość,
- odpowiedzialność, rzetelność, dyskrecja i dokładność w wykonywaniu pracy,
- samodzielność w pracy oraz inicjatywa i zaangażowanie, pogłębianie wiedzy zawodowej,
- co najmniej 2-letni staż pracy biurowej.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogamiart.221 Kodeksu pracy),
- dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego poziomu wykształcenia i stażu pracy,
- zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z naborem,
- dodatkowo można przedłożyć dokumenty potwierdzające zdobyte umiejętności i osiągnięcia zawodowe.
Termin do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy w Bedlnie – pokój nr 9 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – ds. kancelaryjno – biurowych ” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 w terminie do dnia 11 lutego 2008 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0 24) 282-17-54 – osobą uprawnioną do udzielania informacji jest inspektor ds. kadr Wanda Pejas.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 lutego 2008 roku o godz.1515.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną pisemnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej www.bip.bedlno.org..pl oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku urzędu.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV( z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r Nr. 142, poz. 1593 z późn.zm.).
Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-01-29 09:08:53
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-01-29 09:08:53
- Liczba odsłon: 1318
- Historia dokumentu: