Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O NABORZE
Urząd Gminy w Bedlnie
99-311 Bedlno , woj. łódzkie
Na podstawie art. 3a, w związku z art.1 pkt 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2001r nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
o g ł a s z a
nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Data zatrudnienia i wymiar etatu: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od dnia 15 sierpnia 2008 roku
Zadania osoby zatrudnionej na w/w stanowisku:
Zadania główne:
1. Prowadzenie teczek osobowo – dowodowych dokumentów tożsamości oraz wydawanie dowodów osobistych,
2. Obsługa programu „System obsługi obywateli”,
3. Prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
4. Prowadzenie spraw wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu
rodzinnego i opiekuńczego należących do kompetencji kierownika USC,
5. Prowadzenie kancelarii tajnej,
6. Prowadzenie rejestru wyborców i sporządzanie spisów wyborców, wydawanie
zaświadczeń o prawie do głosowania.
Zadania pomocnicze:
1. Ochrona danych osobowych w systemie informatycznym, w szczególności przez przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych oraz przeciwdziałanie w przypadku naruszeń i zabezpieczeń systemów zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
2. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących powierzonych spraw.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na
stanowisku,
- 5- letni staż pracy na stanowiskach określonych w art. 3 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia
22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z rekrutacją.
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- podstawowa znajomość zagadnień prawnych z zakresu samorządu gminnego,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 29 września 1986 roku – Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy z dnia 25 lutego 1964 roku – Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych,
- znajomość obsługi komputera,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- umiejętność właściwej obsługi klientów, komunikatywność i uprzejmość,
- odpowiedzialność, rzetelność, dyskrecja i dokładność w wykonywaniu pracy,
- samodzielność w pracy oraz inicjatywa i zaangażowanie, pogłębianie wiedzy zawodowej,
- co najmniej 5-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych lub kierowniczych w administracji samorządowej, państwowej, służbie cywilnej, zagranicznej lub innych urzędach państwowych.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogamiart.221 Kodeksu pracy),
- dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego poziomu wykształcenia i stażu pracy,
- zaświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z naborem,
- dodatkowo można przedłożyć dokumenty potwierdzające zdobyte umiejętności i osiągnięcia zawodowe.
Termin do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy w Bedlnie – pokój nr 9 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego ” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 w terminie do dnia 27 czerwca 2008 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0 24) 282-17-54 – osobą uprawnioną do udzielania informacji jest inspektor ds. kadr Wanda Pejas.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 czerwca 2008 roku o godz.1300.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną pisemnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej www.ugbedlno.bip.org.pl oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku urzędu.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV( z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r Nr. 142, poz. 1593 z późn.zm.).
Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-05-30 10:49:17
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-30 10:49:17
- Liczba odsłon: 1582
- Historia dokumentu: