Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O NABORZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1202 z późn. zm.)
Wójt Gminy Bedlno
99-311 Bedlno , woj. łódzkie
o g ł a s z a
nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ w BEDLNIE
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy.
Niezbędne wymagania:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego oraz pełną zdolność do wykonywania czynności prawnych, a także korzystanie z pełni praw publicznych;
2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3. nieposzlakowana opinia;
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
5. co najmniej trzyletni staż pracy w pomocy społecznej;
6. posiadanie wykształcenia wyższego o specjalności uprawniającej w oparciu o przepisy ustawy o pomocy społecznej, do wykonywania zawodu pracownika socjalnego;
7. posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej;
8. znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej ze środków publicznych,kodeksu postępowania administracyjnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego;
9. prawo jazdy kat. B;
10. wysoka kultura osobista;
11. doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowniczym;
12. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z rekrutacją.
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1. umiejętność organizacji pracy oraz kierowania zespołem pracowników ;
2. znajomość przepisów prawnych regulujących pracę ośrodka;
3. odpowiedzialność, rzetelność, dyskrecja i dokładność w wykonywaniu pracy;
4. umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz inicjatywa i zaangażowanie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
1.organizacja pracy ośrodka oraz nadzór nad wypełnianiem zadań statutowych i obowiązków przez pracowników ośrodka;
2. realizacja polityki kadrowej, podejmowanie decyzji w sprawach zatrudniania, zwalniania i wynagradzania pracowników ośrodka;
3. prowadzenie postępowań zgodnie z ustawą o pomocy społecznej, ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz kodeksem postępowania administracyjnego;
4. wydawanie zarządzeń regulujących pracę ośrodka;
5. czuwanie nad prawidłową realizacją planu finansowego ośrodka;
6. przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z udzielonymi upoważnieniami;
7. współdziałanie z głównym księgowym przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu ośrodka;
8. sporządzenie i podpisywanie zarządzeń, regulaminów, wytycznych oraz pism związanych z reprezentowaniem ośrodka na zewnątrz;
9. praca socjalna;
10. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
Warunki zatrudnienia:
Pierwsza umowa o pracę z wyłonionym w naborze kandydatem zawarta zostanie na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego jej rozwiązania za 2-tygodniowym okresem wypowiedzenia.
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt.4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, informuje się, iż w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0%.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae, z opisem przebiegu kariery zawodowej i innymi dokumentami mogącymi określić przydatność kandydata do pełnienia funkcji;
- list motywacyjny;
- kserokopia dowodu osobistego;
- kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogami art.221 Kodeksu pracy);
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji lub umiejętności;
- kserokopia prawa jazdy;
- oświadczenie o nie karalności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub kserokopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
- oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm.).
Termin do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Bedlnie – pokój Nr 18 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Bedlno, 99-311 Bedlno 24 - w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bedlnie ” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 w terminie do dnia
23 lutego 2015 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0 24) 282 -17 – 81 – osobą uprawnioną do udzielania informacji jest inspektor ds. kadr – Wanda Pejas.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert:
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami.
Otwarcie ofert i przeprowadzenie postępowania dokona komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Bedlno w trybie przewidzianym ustawą o pracownikach samorządowych.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 lutego 2015 roku o godz.1000.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej www.ugbedlno.bip.org.pl oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, CV( z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1202 z późn.zm. ).
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2015-02-10 11:37:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-02-10 11:37:00
- Liczba odsłon: 1539
- Historia dokumentu: