OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Bedlno
99-311 Bedlno , woj. łódzkie
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
o g ł a s z a
nabór wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: SEKRETARZ GMINY
Wymiar etatu: w pełnym wymiarze czasu pracy.
Niezbędne wymagania:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego oraz pełną zdolność do wykonywania czynności prawnych, a także korzystanie z pełni praw publicznych;
2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
3. nieposzlakowana opinia;
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
5. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach, lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
6. umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
7. brak przynależności do partii politycznych;
8. prawo jazdy kat. B;
9. wysoka kultura osobista;
10. doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowniczym;
11. wiedza w zakresie finansów i zamówień publicznych;
12. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz poszczególnych ustaw z nim związanych;
2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji komputerowych
3. komunikatywność;
4. umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
5. dobra znajomość specyfiki Gminy Bedlno.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
1.kierowanie pracą urzędu;
2. opracowywanie projektów Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy, statutu Gminy oraz projektów zmian w/w dokumentów ;
3. bezpośrednie nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej;
4. nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w urzędzie i stosownych procedur, w tym ich wdrażanie;
5. sprawowanie nadzoru nad funkcjonowanie urzędu i obsługą interesantów;
6. opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów, samodzielnych stanowisk pracy oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
7. nadzór nad organizacją pracy w urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
8. przedkładanie Wójtowi Gminy propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu;
9. przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta Gminy oraz projektów uchwał rady Gminy;
10. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych;
11. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i referendami;
12. wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta gminy;
13. nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych oraz informacji niejawnych;
14. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt.4b ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, informuje się, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0%.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae, z opisem przebiegu kariery zawodowej i innymi dokumentami mogącymi określić przydatność kandydata do pełnienia funkcji;
- list motywacyjny;
- kserokopia dowodu osobistego;
- kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogami art.221 Kodeksu pracy);
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji lub umiejętności;
- oświadczenie o nie karalności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub kserokopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku przynależności do partii politycznych;
- oświadczenie o dopełnieniu/bądź nie dopełnieniu8 obowiązku, o którym mowa w art.7 ust.1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( Dz. U. z 2007r. nr 63, poz.425 z późn. zm.) - wg wzoru określonego w załączniku do w/w ustawy;
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Termin do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Bedlnie – pokój Nr 18 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Bedlno, 99-311 Bedlno 24 - w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Sekretarz Gminy ” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 w terminie do dnia 05 września 2014 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0 24) 282 -17 – 81 – osobą uprawnioną do udzielania informacji jest inspektor ds. kadr – Wanda Pejas.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert:
Postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami.
Otwarcie ofert i przeprowadzenie postępowania dokona komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Bedlno w trybie przewidzianym ustawą o pracownikach samorządowych.
Otwarcie nastąpi w dniu 08 września 2014 roku o godz.1000.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej www.ugbedlno.bip.org.pl oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, CV( z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr. 223, poz.1458).
Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wanda Pejas
- Data udostępnienia w BIP: 2014-08-21 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-21 12:29:54
- Liczba odsłon: 1199
- Historia dokumentu: