OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Bedlno
99-311 Bedlno , woj. łódzkie
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
o g ł a s z a
nabór na stanowisku:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego – inspektor ds. obronnych
Data zatrudnienia i wymiar etatu: 01 grudnia 2013 roku w pełnym wymiarze czasu pracy.
Niezbędne wymagania:
1. posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
2. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne;
3. cieszy się nieposzlakowaną opinią;
4. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
5. ukończyła:
a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskała tytuł magistra lub
b) podyplomowe studia administracyjne;
6. posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego, lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi .
Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
2. umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji komputerowych (WORD oraz programów specjalistycznych obsługujących wydawanie dowodów osobistych i USC);
3. wysoka kultura osobista;
4. komunikatywność;
5. umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
1. Pełnienie zastępstwa kierownika USC, w szczególności w zakresie:
1 sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie ich dokumentacji zbiorowej (akty urodzenia, akty małżeństwa, akty zgonu);
2) prowadzenie Ksiąg Stanu Cywilnego;
3) wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego;
4) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego;
5) przygotowywanie decyzji w zakresie zmiany imion i nazwisk oraz ustalania brzmienia pisowni;
6) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności;
7) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów tożsamości;
8) wykonywanie innych zadań z zakresu USC i ewidencji ludności w miarę zaistniałych potrzeb.
2. Prowadzenie czynności związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 1967 roku o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności:
1) przeprowadzanie rejestracji na potrzeby kwalifikacji wojskowej;
2) przygotowanie kwalifikacji wojskowej.
3. Wykonywanie zadań wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 lutego 2002 roku w sprawie świadczeń na rzecz obrony kraju, a w szczególności:
1) opracowywanie i utrzymanie w stałej aktualności planu świadczeń osobistych i rzeczowych realizowanych w okresie mobilizacji i w czasie wojny;
2) prowadzenie spraw planistyczno – organizacyjnych akcji kurierskiej;
3) utrzymanie w stałej aktualności dokumentów dotyczących organizacji, uruchomienia i funkcjonowania stałego dyżuru na potrzeby Wójta Gminy;
4) utrzymanie w stałej aktualności dokumentów dotyczących osiągania wyższych stanów gotowości obronnej państwa realizowanych przez urząd i jednostki podległe;
5) prowadzenie dokumentacji planistyczno – organizacyjnej na czas pokoju z zakresu zadań obronnych;
6) przygotowywanie decyzji dotyczących zajęcia na cele przejściowego zakwaterowania sił zbrojnych budynków oraz przygotowywanie decyzji o odszkodowania z tego tytułu.
4. Prowadzenie dokumentacji z zakresu szczegółowego działania Szefa OC Gminy zgodnie z wytycznymi wynikającymi z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 roku w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin.
5. Wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej w szczególności:
1) nadzór nad przygotowaniem i działaniem systemu wykrywania i alarmowania na terenie gminy;
2) nadzór nad przygotowaniem i działaniem systemu wczesnego ostrzegania na terenie gminy;
3) utrzymanie w pełnych strukturach organizacyjnych formacji obrony cywilnej oraz prowadzenie ewidencji i szkoleń członków;
4) planowanie formacji obrony cywilnej, w tym m.in. nakładanie obowiązku w ramach powszechnej samoobrony członków;
5) prowadzenie magazynu sprzętu OC i związanej z nim dokumentacji ksiąg inwentarzowych.
5. Wykonywanie obowiązków pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych wynikających z ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
6. Prowadzenie spraw dotyczących organizacji i sposobu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowej.
7. Prowadzenie księgowości w zakresie egzekucji należności dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi dla określonej liczby sołectw zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Informacje dodatkowe:
Informuje się, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi 0%.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae, z opisem przebiegu kariery zawodowej i innymi dokumentami mogącymi określić przydatność kandydata do pełnienia funkcji,
- list motywacyjny,
- kserokopia dowodu osobistego,
- kwestionariusz osobowy ( zgodny z wymogami art.221 Kodeksu pracy),
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające posiadany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji lub umiejętności,
- oświadczenie o nie karalności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub kserokopia aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego rejestru Karnego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Termin do składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy w Bedlnie – Sekretariat lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Bedlno, 99-311 Bedlno 24 - w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego- inspektor ds. obronnych ” od poniedziałku do piątku w godzinach 730 do 1500 w terminie do dnia 21 listopada 2013 roku.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (0 24) 282 -17 - 70– osobą uprawnioną do udzielania informacji jest inspektor ds. kadr – Wanda Pejas.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 listopada 2013 roku o godz.1000.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej www.ugbedlno.bip.org.pl oraz wywieszona na tablicy informacyjnej w budynku urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, CV( z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr
101, poz. 926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach
samorządowych (Dz. U. Nr. 223,
poz.1458).
Wójt Gminy
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wanda Pejas
- Data udostępnienia w BIP: 2013-11-07 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-11-07 12:14:34
- Liczba odsłon: 2045
- Historia dokumentu: