Bedlno, 29.08.2022 r.
RiOŚ.6220.6.2022
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Bedlno
Na podstawie art. 10 i art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. w związku z art. 75 ust. 1 pkt 4, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029) w ramach postępowania prowadzonego na wniosek PRIME PV ASSETS SP. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Budowa 1-3 instalacji fotowoltaicznych pn. TRAWIN, na terenie działki 13/1 obręb Trawin, o mocy do 3MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacją towarzyszącą, z uwzględnieniem etapowania
zawiadamiam,
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kutnie uznał za niezasadne przeprowadzenie oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko – pismo znak PPIS.ZNS.90281.44.2022.JO dn. 8 lipca 2022r.,
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi wydał opinię o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko – postanowienie znak WOOŚ.4220.530.2022.DDo z dn. 15 lipca 2022r.,
- Dyrektor Zarządu Zlewni w Łowiczu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie wydał opinię o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko – pismo znak WA.ZZŚ.5.435.1.309.2022.KP z dn. 12 sierpnia 2022r.,
- zebrane zostały wystarczające dowody i materiały do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Budowa 1-3 instalacji fotowoltaicznych pn. TRAWIN, na terenie działki 13/1 obręb Trawin, o mocy do 3MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i instalacją towarzyszącą, z uwzględnieniem etapowania,
- strony mogą zapoznać się z materiałami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych materiałów i dowodów w siedzibie Urzędu Gminy w Bedlnie w godzinach pracy Urzędu w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Pouczenie
Zgodnie z art. 57 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego termin 14 dni liczy się od dnia następnego po dniu, w którym obwieszczenie zostało wywieszone.
WÓJT GMINY
/-/ Józef Ignaczewski
Podano do publicznej wiadomości na okres 14 dni od dnia 29.08.2022r. do dnia 12.09.2022r. włącznie.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łąpieś Anna
- Data udostępnienia w BIP: 2022-08-29 11:42:41
- Informacja zaktualizowana przez: Łąpieś Anna
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-08-29 11:44:23
- Liczba odsłon: 741
- Historia dokumentu: