INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
tel. 24 282-17-83
- Prowadzenie postępowań w Gminie Bedlno o udzielenie zamówień publicznych, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz procedurami obowiązującymi w Gminie;
- Koordynowanie spraw związanych z zamówieniami publicznymi Urzędu, zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi przepisami, w tym w zakresie planowania i monitorowania zamówień publicznych w skali Urzędu, realizowanych przez komórki organizacyjne w ramach budżetu Gminy, jak i segregowania danych na potrzeby sprawozdawczości z wykonania zamówień publicznych;
- Prowadzenie instruktażu, udzielanie wyjaśnień, porad w zakresie obowiązujących przepisów Prawa zamówień publicznych, monitorowanie zmian w przepisach dotyczących udzielania zamówień;
- Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentów oraz postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z procedurami przyjętymi w Urzędzie, a także uczestniczenie w procesie zamówień publicznych w charakterze doradczym;
- Zamieszczanie ogłoszeń zamówień publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronach Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich;
- Inicjowanie, przygotowywanie i przekazywanie do wdrożenia w drodze wewnętrznych regulacji ramowych wzorów dokumentów roboczych istotnych z punktu ograniczenia ryzyka w zamówieniach publicznych;
- Koordynacja działań związanych z prawidłowym stosowaniem w Gminie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, elektronizacji zamówień publicznych oraz zamówień poniżej ustawowych progów;
- Prowadzenie planów zamówień publicznych;
- Prowadzenie Rejestru zamówień publicznych, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnątrz obowiązującymi przepisami w Urzędzie Gminy w Bedlnie;
- Pozyskiwanie funduszy europejskich i innych środków zewnętrznych.
- Koordynacja projektów twardych o charakterze inwestycyjnym i miękkich o charakterze nieinwestycyjnym realizowanych w Urzędzie, współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym m.in.
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
- utrzymywanie bieżących kontaktów z instytucją zarządzającą/instytucją wdrażającą,
- opracowywanie sprawozdań, wniosków o płatność i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów;
- Koordynacja, monitoring i kontrola projektów.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2021-06-22 13:43:02
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-02-01 10:23:06
- Liczba odsłon: 1291
- Historia dokumentu: