Wersja archiwalna 2020-08-24 11:32:59
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Bedlno, Bedlno 23d, 99-311 Bedlno, woj. Łódzkie, tel. ( 0-24 ) 282 14 23, fax ( 0-24 ) 282 17 50, e-mail: ug@bedlno.pl.
TRYB ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony powyżej 60.000 euro
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: przebudowa i remont drogi gminnej Bedlno - Kręcieszki
o długości 3667 m., nawierzchnia z destruktu asfaltowego.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
SPECYFIKACJĘ Istotnych Warunków Zamówienia można zakupić w Urzędzie Gminy Bedlno, pok. Nr 16. Cena brutto - 40,00 zł ( z wyłączeniem kosztów poczty kurierskiej ).
TERMIN ZAMÓWIENIA: 18.10.2004 rok
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: w przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2, spełniający nastepujące warunki:
1. zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanych na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności,
3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
4. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy- na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5. spełniają pozostałe wymogi stawiane niniejszą SIWZ.
WADIUM: wymagane wadium 6.000,00 zł
KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: sekretariat Urzędu Gminy Bedlno.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 26. 08. 2004 rok., godz. 9.00
DATA OTWARCIA OFERT: 26. 08. 2004 r. godz. 9.30, sala konferencyjna Urzędu Gminy Bedlno.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Wójt Gminy Bedlno
mgr inż.Krzysztof Kołach
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jankowska Dorota
- Data udostępnienia w BIP: 2020-08-24
- Informacja zaktualizowana przez: Jankowska Dorota
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-08-24 11:32:59
- Liczba odsłon: 222
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: