Wersja archiwalna 2020-08-24 11:32:59

OGŁOSZENIE O           ZAMÓWIENIU

 

 

ZAMAWIAJĄCY:   Gmina  Bedlno,  Bedlno 23d,  99-311 Bedlno,  woj. Łódzkie,     tel. ( 0-24 ) 282 14 23,  fax ( 0-24 )  282 17 50, e-mail: ug@bedlno.pl.

 

TRYB  ZAMÓWIENIA:   przetarg  nieograniczony  powyżej  60.000 euro

 

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA:   przebudowa i  remont  drogi  gminnej Bedlno - Kręcieszki

o długości  3667 m.,  nawierzchnia z destruktu  asfaltowego.

Nie  dopuszcza  się  złożenia  oferty  częściowej.

Nie  dopuszcza  się  złożenia  oferty  wariantowej.

 

SPECYFIKACJĘ  Istotnych  Warunków  Zamówienia  można  zakupić  w Urzędzie Gminy  Bedlno, pok. Nr 16.  Cena  brutto  -  40,00 zł ( z wyłączeniem kosztów poczty kurierskiej ).

 

TERMIN  ZAMÓWIENIA:  18.10.2004 rok

 

WARUNKI  UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:  w przetargu mogą  wziąć  udział Wykonawcy  nie  wykluczeni  na podstawie   art.  24 ust.1  i ust. 2,   spełniający  nastepujące  warunki:

1.      zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2.      wykaz osób, które będą  wykonywać  zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. posiadających uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanych na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności,

3.      wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

4.      informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy- na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

5.      spełniają pozostałe wymogi stawiane niniejszą SIWZ. 

 

WADIUM:  wymagane  wadium  6.000,00 zł

 

KRYTERIA OCENY  OFERT:    najniższa  cena

 

MIEJSCE SKŁADANIA  OFERT: sekretariat   Urzędu  Gminy  Bedlno.

 

TERMIN   SKŁADANIA  OFERT:  26. 08. 2004 rok., godz.  9.00

 

DATA  OTWARCIA  OFERT:   26. 08. 2004 r.  godz. 9.30,  sala  konferencyjna Urzędu  Gminy  Bedlno.

 

TERMIN  ZWIĄZANIA  OFERTĄ:  60  dni  od  ostatecznego  terminu  składania  ofert.

 

 

                                                                Wójt  Gminy  Bedlno 

                                                            mgr  inż.Krzysztof Kołach

                             

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jankowska Dorota
  • Data udostępnienia w BIP: 2020-08-24
  • Informacja zaktualizowana przez: Jankowska Dorota
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-08-24 11:32:59
  • Liczba odsłon: 222
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4074165]

przewiń do góry