Zaproszenie na IX Sesję Rady Gminy Bedlno która odbędzie się w dniu 30.12.2024r. o godz.13:00 w Sali Konferencyjnej w Budynku Urzędu Gminy

Sesja Rady Gminy Bedlno – porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji  i przedłożenie porządku obrad.
  2. Podjęcie uchwał w sprawie:
  1. zmiany uchwały o uchwaleniu Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bedlno na lata 2024-2036;
  2. wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Bedlno na 2024 rok;
  3. uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bedlno na lata 2025 -2036;
  4. uchwalenia budżetu Gminy Bedlno na 2025 rok;
  5. zmiany uchwały  Nr VII/46/2024  Rady Gminy Bedlno  z  dnia  25  listopada 2024 roku  w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Bedlno z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok
  6. wyrażenia zgody na przyjęcie od Powiatu Kutnowskiego części zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2024-2025;
  7. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki tej opłaty dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne;
  8. w sprawie zmiany uchwały Nr XXI/183/21 Rady Gminy Bedlno z dnia 31 marca 2021 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za pobyt i wyżywienie dziecka w Gminnym Żłobku w Bedlnie;
  9. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Bedlno na lata 2025 - 2027;
  10. wyrażenia zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego.
  1. Przyjęcie protokołu z  VII  Sesji Rady Gminy Bedlno.
  2. Przyjęcie protokołu z  VIII  Sesji Rady Gminy Bedlno.
  3. Interpelacje i zapytania Radnych.
  4. Sprawy różne.
  5. Zakończenie obrad.                                                                                                                                

 

Podstawa prawna do uzyskania zwolnienia z pracy art. 25 pkt.3 wyżej cytowanej ustawy.

Przewodnicząca Rady Gminy

Anna Ratajczyk



 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-12-19 08:38:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-12-19 08:43:11
  • Liczba odsłon: 27
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4074123]

przewiń do góry