Zaproszenie do składania ofert w przetargu nieograniczonym

( przy udzieleniu zamówienia publicznego o wartości poniżej  60.000 EURO)

                    ____________________________________________________

 

GMINA BEDLNO, zwana dalej ,, ZAMAWIAJĄCYM"
zaprasza do składania ofert w trybie przetargu nieograniczonego na
dostawę sprzętu komputerowego dla
SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY BEDLNO

Zakres rzeczowy:
Oferta winna zawierać koszty dostawy zestawu komputerowego skonfigurowanego następująco:
I. Zestaw komputerowy dla szkół na cele dydaktyczne ( zwolnienie z podatku VAT)
1. Szkoła Podstawowa Żeronice
- 2 szt monitor 17" - płaski kineskop
2. Szkoła Podstawowa w Szewcach
  Komputer - 1 szt
- procesor 2,4 GHz, 256 MB RAM, FDD 1.44, HDD 40 GB
- karta grafiki 64 MB
- nagrywarka 52/32/52
- monitor 17" - płaski kineskop
- obudowa
- klawiatura- standard
- mysz - standard
- karta sieciowa

- płyta główna
3. Gimnazjum w Bedlnie
    Komputer - 3 szt
- procesor 2,4 GHz, 256 MB RAM, FDD 1.44, HDD 40 GB
- karta grafiki 64 MB
- nagrywarka 52/32/52
- monitor 17" - płaski kineskop
- obudowa
- klawiatura - standard
- mysz - standard
- karta sieciowa

- płyta główna
    Komputer - 5 szt
- procesor 2,4 GHz, 256 MB RAM, FDD 1.44, HDD 40 GB
- karta grafiki 64 MB
- nagrywarka 52/32/52
- monitor 17" - płaski kineskop
- obudowa
- klawiatura - standard
- mysz - standard
- karta sieciowa
- oprogramowanie  Windows 98 PL i WORD 2002

- płyta główna

DRUKARKI:
- 3 drukarki HP DeskJet 5150C lub inne o tożsamych parametrach
- 2 drukarki HP LaserJet 1300 lub inne o tyżsamych parametrach
- 1 drukarka OKI Microline 3321 lub inna o tożsamych parametrach

- 1 szt SKANER A4

Warunki zakwalifikowania do udziału w przetargu:
W przetargu mogą brać  udział wykonawcy, którzy :
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze ofert ,,Zamawiający" będzie się kierował kryterium:
Cena zestawu brutto       -      80%
Gwarancja                 -      10%
Instalacja u odbiorcy     -       5%
Warunki płatności         -       5%

OCENA OFERT
Ocena ofert dokonywana będzie według następujących zasad:
Kryterium cena:
Oferta cechująca się najniższą ceną zostanie przyjęta jako podstawa do rankingu cenowego innych wykonawców:

Kryterium cena =   100 x cena najniższa x 80%
                                    cena wykonawcy

Kryterium gwarancja =       100 x 24 m-ce x 10%
                                   okres gwarancji wykonawcy

Kryterium instalacji u odbiorcy =   100 x koszt najniższy x 5%
                                                        koszt wykonawcy

Kryterium płatność =      termin wykonawcy x 5%
                                         najkrótszy termin

Oferty należy składać w sekretariacie Gminy Bedlno do dnia
   08.04.2004r do godz. 12°°.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone wykonawcom.

OTWARCIE  OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.04.2004 r o godz. 12.30 w siedzibie Urzędu Gminy Bedlno.
Przy otwarciu ofert mogą być obecni uprawnieni przedstawiciele wykonawców.
Po zbadaniu nienaruszalności kopert, podana zostanie do wiadomości zebranych nazwa wykonawcy, adres oraz wysokość zaproponowanej przez niego ceny.

OGŁOSZENIE  WYNIKÓW   PRZETARGU
Ogłoszenie o wyniku przetargu zostanie wywieszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Bedlno oraz zostaną wysłane pisemne powiadomienia do wszystkich wykonawców.

ZAWARCIE UMOWY
Wybrany w wyniku przetargu wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników o wyborze jego oferty.

PROTESTY I ODWOŁANIA
1.  Wykonawcy, którego interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez  Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień, przysługuje prawo wniesienia protestu, przewidziane w dz. VI rozdział 2 ustawy z dnia 29.01.2004 - prawo zamówień publicznych.
2.   Protest wniesiony na piśmie winien zawierać:
- wskazanie przepisów ustawy, które zdaniem protestującego zostały naruszone,
- wskazanie naruszenia interesu prawnego wykonawcy,
- wskazanie związku przyczynowego pomiędzy naruszeniem ustawy a naruszeniem  interesu publicznego ,
- żądanie protestującego,
- uzasadnienie
3. Rozstrzygnięcie protestu przez zamawiającego nastąpi w terminie 5 dni od dnia    wniesienia.
4. Od odrzucenia lub rozstrzygnięcia protestu oraz w przypadku braku rozpatrzenia przez zamawiającego, wykonawcy przysługuje odwołanie do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Odwołanie należy wnieść w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie informując o tym fakcie zamawiającego.
W sprawach nie unormowanych niniejszą specyfikacją ma zastosowanie ustawa z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177)


WÓJT GMINY BEDLNO
mgr inż. Krzysztof Kołach

BEDLNO,dn. 24.03.2004 r.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3500740]

przewiń do góry