OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Bedlno, 99-311 Bedlno, woj. łódzkie
tel.: (024) 282-14-20, fax: (024) 282-14-23,
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4.845.000 EURO, na podstawie art. 39
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst
jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA
BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA – https://ugbedlno.bip.org.pl
ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:
Adres
pod którym można uzyskać SIWZ: Gmina
Bedlno, 99-311 Bedlno, woj. łódzkie . Specyfikację istotnych warunków
zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o
jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 150 zł
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu
„Moje boisko-Orlik
2.
Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane
3.
Miejsce
wykonania: Żeronice, gm. Bedlno
4. Opis:
Przedmiotem zamówienia jest:
1.
Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni
1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)
-
podbudowa przepuszczalna
-
nawierzchnia do piłki nożnej –
sztuczna trawa
Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o
właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej
(załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) wysokość włókna min. 60 mm na
podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem
specjalistycznego laboratorium np. Labosport)
1. Typ włókna: monofil
2.
Skład
chemiczny włókna; polietylen
3.
Ciężar
włókna: min. 11.000 Dtex,
4.
Gęstość
trawy: min. 97.000 włókien /m2
-
obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające
sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi
w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją
projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
-
wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach –
2 sztuki
- siatki do bramek –
2 sztuki
2. Budowa boiska wielofunkcyjnego
o wymiarach:
19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole
gry 15,1m x 28,1m)
podbudowa - podbudowa przepuszczalna
Wszystkie
elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji
projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją
projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i
SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
-
nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia
poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w
dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do
SIWZ)
technologia układania
nawierzchni:
Technologia
typu NATRYSK – na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę
przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30
mm. W przypadku nieprzepuszczalnej
podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest
wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę
natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.
-
wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i
siatka do obręczy –
2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o
wym. 105 x 180cm –
2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości –
2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki
dwusłupowa, montowana w tulejach – 2
sztuki
-
wyposażenie do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe,
wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) – 2
sztuki
- siatka do siatkówki –
1 sztuka
-
wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach –
2 sztuki
- siatki do bramek –
2 sztuki
3.
Ogrodzenie terenu
Szczegółowe
rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST
(załącznik nr 2 do SIWZ).
4. Oświetlenie terenu
Oświetlenie
obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości
min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3
do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
5. Chodniki
Ciągi
komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) –
kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta
obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej
(załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.22.21-1
6.
Wielkość: poniżej 4.845.000 EURO
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE
OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE
OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 3 miesiące od dnia protokolarnego
przekazania terenu budowy dla realizacji prac
WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Spełnienie warunków udziału
odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,
dysponowania osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione
według poniższych zasad :
1)
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu
ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV
45.21.22.21-1), w tym: co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z
trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową
(z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
2)
dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia,
przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
o specjalności:
·
konstrukcyjno-budowlanej,
·
instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
·
instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3)
ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00
PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Ocena
spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie
złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż
stosując formułę „spełnia – nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.
WYKAZ
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku
podstaw do wykluczenia z postępowania - Wykonawca składa oświadczenia, których
wzór stanowią Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
1.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca
posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć
należy:
1)
Aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
2)
Aktualne
zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
3)
Aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert.
2.
W celu potwierdzenia spełnienia
warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć
należy:
1) Wykaz
wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania
tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na
budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej dwóch boisk
piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co
najmniej dwóch
boisk z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich
wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty
potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5
do niniejszej SIWZ.
2) Oświadczenie
potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami
budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w
specjalnościach:
a. konstrukcyjno-budowlanej,
b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
wodociągowych i kanalizacyjnych,
c. instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
oraz
oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
3.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku
znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty dołączyć należy:
Polisę, a w
przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
4.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do
oferty:
A. Dokumenty dotyczące nawierzchni
poliuretanowej:
1. Certyfikat
lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające
parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2. Karta
techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
3. Atest
PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni.
4. Autoryzacja
producenta nawierzchni poliuretanowej,
wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem
gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
B. Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z
trawy syntetycznej:
1.
Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports
Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej
parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) lub
2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub
rekomendacja techniczna ITB.
3. Karta
techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
4.
Atest PZH lub równoważny dla oferowanej
nawierzchni i wypełnienia.
5.
Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną
inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę
nawierzchnię.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w
wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych
00/100
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH
ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
1.
Termin
składania ofert: 15.07.2010 roku do godziny 900
2. Miejsce: Gmina
Bedlno, 99-311 Bedlno 24, woj. łódzkie
3.
Otwarcie
ofert: dnia 15.07.2010 roku o godz. 930
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30
dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza
zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO
SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza
ustanawiać dynamicznego systemu
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM
AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE
PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH
UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje
zamówień uzupełniających
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH: 30.06.2010Numer ogłoszenia
171149-2010
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Bedlno, 99-311 Bedlno 24,
woj. łódzkie
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 30/06/2010 wszczyna postępowanie w trybie przetargu
nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu „Moje boisko-Orlik
2012” (boisko piłkarskie oraz boisko wielofunkcyjne wraz z adaptacją
pomieszczeń na zaplecze sanitarno-szatniowe) w miejscowości Żeronice, Nr
działki: 73, 74”
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-06-30 11:42:41
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-30 11:42:41
- Liczba odsłon: 443
- Historia dokumentu: