OGŁOSZENIE   O   ZAMÓWIENIU

 

 

NAZWA   I   ADRES   ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina   Bedlno,   99 – 311 Bedlno,   Bedlno 24

Tel. (024)   282 14 23,   fax.   (024)   282 17 50

 

OKREŚLENIE   TRYBU   ZAMÓWIENIA:

 

Niniejsze   postępowanie   prowadzone   jest   w   trybie przetargu   nieograniczonego poniżej   4.845.000 Euro, na podstawie   art. 39 ustawy   z   dnia   29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r.   Nr 223, poz.   1655   z póź. zm.).

 

ADRES STRONY   INTERNETOWEJ   NA   KTÓREJ   ZAMIESZCZONA   BĘDZIE   SPECYFIKACJA ISTOTNYCH   WARUNKÓW   ZAMÓWIENIA: https://ugbedlno.bip.org.pl

 

ADRES   POD KTÓRYM   MOŻNA   UZYSKAĆ   SIWZ:

 

Gmina   Bedlno,   Bedlno 24,   99-311   Bedlno

Specyfikację istotnych   warunków   zamówienia Zamawiający   przekaże   w   terminie   5   dni   od   daty   otrzymania    wniosku   o   jej przekazanie.   Opłata   za   przekazanie   SIWZ   wynosi   50 zł.

 

PRZEDMIOT   ZAMÓWIENIA:

 

1.   Nazwa   nadana   zamówieniu przez Zamawiającego: „Wykonanie    nawierzchni   drogi

      gminnej   w    Maryninie”

2.   Rodzaj   zamówienia: roboty   budowlane

3.   Opis   przedmiotu   zamówienia:

       Przedmiotem zamówienia   jest   wykonanie    nawierzchni    drogi   gminnej   w Maryninie

       długości 470mb, szerokości 2,70 m .Zakres   robót:   mechaniczne    oczyszczenie     nawierzchni    

     bitumicznej –   1269m ² ,   ręczne    wyrównanie   mieszanką    min.- asf.   stand. II – 30 t,   skropienie    

     nawierzchni   emulsją     asfaltową   – 1269 m ² ,   mechaniczne   wyrównanie   mieszanką   mineralno

     - asfaltową    stand. II w ilości   100 kg/m ²   - 127 t.   

 

WSPÓLNY   SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):   45233120-2

CZY   DOPUSZCZA   SIĘ   ZŁOŻENIE   OFERTY   CZĘŚCIOWEJ: Nie

CZY   DOPUSZCZA   SIĘ   ZŁOŻENIE   OFERTY   WARIANTOWEJ: Nie

 

TERMIN   WYKONANIA   ZAMÓWIENIA:   do dnia 30.06.2010 r.

 

WARUNKI   UDZIAŁU   W   POSTĘPOWANIU   ORAZ   OPIS   SPOSOBU   DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA   TYCH   WARUNKÓW:

1 .   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  a) posiadania   uprawnień   do   wykonywania   określonej   działalności   lub czynności, jeżeli przepisy prawa       nakładają obowiązek ich posiadania,

  b) posiadania wiedzy i doświadczenia,

 

 

 

 

    W   ramach   tego   warunku   wykonawca   zobowiązany   jest   do:         

     wykazania   się   w   okresie   ostatnich   pięciu   lat   przed   upływem   terminu   składania   ofert,   a    

    jeżeli okres     prowadzenia   działalności   jest    krótszy    w    tym    okresie,       wykonał    minimum

     dwa    zamówienia   w   zakresie   budowy,     przebudowy    drogi   o   wartości    nie    mniejszej    niż

      40.000 zł   każde   oraz   załączy    dokumenty    potwierdzające,     że    roboty   zostały   wykonane

    zgodnie    z   zasadami   sztuki    budowlanej   i    prawidłowo    ukończone.  

c) dysponowania   odpowiednim   potencjałem   technicznych   oraz   osobami    zdolnymi   do   

    wykonania     zamówienia.

    W   ramach   tego   warunku   wykonawca   zobowiązany   jest   do:

    w ykazania,     osoba   która   będzie   kierować   robotami   budowlanymi   posiada   wymagane  

    uprawnienia      budowlane   do   kierowania   robotami   w   zakresie:   drogowym,   wpisaną    na    listę  

    członków   Okręgowej   Izby     Inżynierów   Budownictwa,     ubezpieczoną     od     odpowiedzialności

     cywilnej.

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

2. Zamawiający     wymaga     potwierdzenia      przez      wykonawców       braku     podstaw      do     

     wykluczenia   z   powodu    niespełnienia    warunków,    o    których    mowa   w    art.   24   ust. 1

     ustawy   – Prawo     Zamówień    Publicznych,     na     potwierdzenie     wymaga   złożenia       n/w  

     dokumentów:

 

  a) oświadczenia,     nie   podlega   wykluczeniu   z   postępowania   o   udzielenie   zamówienia   w  

        myśl   art.   24   ust.   1   ustawy Prawo   zamówień publicznych,

  b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli   odrębne   przepisy   wymagają   wpisu    do    rejestru,

        w   celu   wykazania     braku    podstaw     do     wykluczenia     w     oparciu     o     art.     24   ust. 1   pkt.   2

       ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem    terminu składania    ofert,   a  

      w   stosunku     do     osób     fizycznych   w     zakresie   art.   24   ust. 1   pkt. 2   ustawy,

  c) aktualnego    zaświadczenia    właściwego   naczelnika    urzędu    skarbowego    potwierdzającego,  

      że     Wykonawca      nie    zalega    z    opłacaniem      podatków,    lub   zaświadczenia,   że   uzyskał   

       przewidziane    prawem       zwolnienie,       odroczenie      lub      rozłożenie      na    raty    zaległych

      płatności,     lub    wstrzymanie     w   całości    wykonania    decyzji    właściwego    organu   -

       wystawione    nie    wcześniej    niż   3    miesiące      przed     upływem     terminu     składania     ofert,

  d) aktualnego    zaświadczenia    właściwego    oddziału    Zakładu    Ubezpieczeń    Społecznych     

      lub    Kasy     Rolniczego   Ubezpieczenia   Społecznego   potwierdzającego,   że   wykonawca   nie  

       zalega     z     opłacaniem      składek    na     ubezpieczenia      zdrowotne     i     społeczne     lub   

      potwierdzenia,    że    uzyskał     przewidziane        prawem   zwolnienie,   odroczenie   lub rozłożenie  

     na   raty   zaległych   płatności   lub   wstrzymanie   w    całości    wykonania     decyzji     właściwego  

       organu   -   wystawione   nie   wcześniej   niż   3   miesiące   przed        upływem   terminu   składania

      ofert.

Ocena   spełnienia   powyższych   warunków   dokonana   będzie   przez   Zamawiającego   na   podstawie złożonych   przez   Wykonawców   dokumentów   i   oświadczeń   określonych   w   pkt. 9   SIWZ   z których   jednoznacznie   musi   wynikać,     stosując   formułę   „spełnia   -   nie   spełnia”   wykonawca   spełnił   w/w   warunki.        

 

WYKAZ   OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW   JAKIE   MAJĄ   DOSTARCZYĆ WWYKONAWCY   W   CELU   POTWIERDZENIA   SPEŁNIENIA   WARUNKÓW   UDZIAŁU   W   POSTĘPOWANIU:

1. W   celu   potwierdzenia    spełnienia   warunków   udziału   w   postępowaniu   oferta   musi   zawierać   następujące   dokumenty   i   oświadczenia:

  a) oświadczenie   Wykonawcy,że spełniau   warunk   określone w   art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo

      zamówień   publicznych    -   druk   załącznika   Nr 3   do SIWZ,

b) wykaz    wykonywanych    robót    w    zakresie    niezbędnym   do   wykazania   spełnienia    warunku

     wiedzy   i   doświadczenia    w    okresie    pięciu    lat    przed    upływem     terminu    składania    ofert,  

      a    jeżeli   okres   prowadzenia   działalności jest   krótszy – w tym   okresie,   potwierdzających  

      wymóg    określony   w   pkt.   8   l. b),    z podaniem   ich   rodzaju    i    wartości,   daty i    miejsca

  wykonania   oraz    załączeniem   dokumentu   potwierdzającego,     że    roboty    zostały    wykonane

    zgodnie z zasadami   sztuki   budowlanej   i prawidłowo   ukończone - wg   załącznika nr 5 do   SIWZ.

c) wykaz   osób,   które   będą    uczestniczyć w   wykonaniu zamówienia,   w   szczególności

      odpowiadających za    kierowanie    robotami    budowlanymi,     wraz   z informacjami   na   temat   ich

      kwalifikacji     zawodowych,   doświadczenia   i     wykształcenia     niezbędnych    do   wykonania

     zamówienia,    a    także    zakresu   wykonywanych    przez     nich     czynności,    oraz   informacji   o

     podstawie   do   dysponowania   tymi     osobami    -   wg     załącznika    nr   6 do   SIWZ.

  d) oświadczenie,   że   osoby,   które   będą   uczestniczyć   w   wykonaniu   zamówienia,   posiadają

     wymagane      uprawnienia.

 

2. W   celu     potwierdzenia    braku   podstaw   do    wykluczenia   z    powodu    niespełnienia    warunków,    o    których   mowa   w   art.   24   ust. 1   ustawy – Prawo   Zamówień Publicznych, Zamawiający    wymaga   złożenia    n/w    dokumentów:

  a) oświadczenia,     nie   podlega   wykluczeniu   z   postępowania   o   udzielenie   zamówienia   w

        myśl   art. 24   ust.   1   ustawy Prawo   zamówień publicznych   -   wg.   załącznika   nr 4   do SIWZ ,

  b ) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli   odrębne   przepisy   wymagają   wpisu    do    rejestru,

        w   celu wykazania   braku   podstaw   do   wykluczenia   w   oparciu   o   art.   24   ust. 1   pkt 2   ustawy,

      wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem    terminu składania    ofert,   a   w

       stosunku   do   osób   fizycznych w   zakresie   art.   24   ust. 1   pkt. 2   ustawy,

  c) aktualnego    zaświadczenia    właściwego   naczelnika    urzędu    skarbowego    potwierdzającego,

       że Wykonawca    nie    zalega    z    opłacaniem    podatków,    lub   zaświadczenia,   że   uzyskał

       przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie   lub rozłożenie   na   raty   zaległych    płatności,   lub

       wstrzymanie   w całości    wykonania    decyzji    właściwego    organu   -   wystawione    nie

       wcześniej    niż   3    miesiące    przed   upływem   terminu   składania   ofert,

  d) aktualnego    zaświadczenie     właściwego    oddziału    Zakładu   Ubezpieczeń   Społecznych    lub

       Kasy   Rolniczego   Ubezpieczenia   Społecznego   potwierdzającego,   że   wykonawca   nie   zalega

      z   opłacaniem         składek    na   ubezpieczenia   zdrowotne   i   społeczne   lub   potwierdzenia, że

        uzyskał    przewidziane        prawem   zwolnienie,   odroczenie   lub rozłożenie   na   raty   zaległych  

      płatności   lub   wstrzymanie w        całości wykonania   decyzji   właściwego   organu   -   wystawione

      nie   wcześniej   niż   3   miesiące   przed upływem   terminu   składania   ofert.

Jeżeli    wykonawca,   wykazując   spełnienie warunków,   o   których   mowa w pkt. 8 ppkt 1 SIWZ,    polega    na zasobach   innych   podmiotów   na   zasadach   określonych   w   pkt   10    SIWZ,    a   podmioty    te   będą   brały   udział   w   realizacji   części   zamówienia, zamawiający   żąda   od   wykonawcy przedstawienia   w   odniesieniu   do   tych   podmiotów   dokumentów   wymienionych   w   niniejszym   punkcie.

3. W   przypadku   składania   oferty   przez    wykonawców    występujących    wspólnie    w/w   dokumenty składa   każdy    wykonawca,    przy    czym    warunek    wskazany    w   pkt.   8    ppkt. 1 lit. b)   -   winien   spełnić minimum   jeden   z   wykonawców   występujących   wspólnie,   pozostałe   warunki   wskazane   w   pkt. 8   ppkt. 1 – mogą   być   spełnione   łącznie,   natomiast   warunek   wskazany   w   pkt.   8   ppkt. 2   -   musi   spełnić   każdy z wykonawców   występujący   wspólnie.

4.   Jeżeli    Wykonawca    ma   siedzibę   lub   miejsce   zamieszkania   poza   terytorium Rzeczpospolotej Polskiej, zamiast dokumentów, o   których   mowa   w   pkt. 9   ppkt. 2   lit.   b, c, d   SIWZ   składa dokument lub   dokumenty,   wystawione   w   kraju,   w   którym   ma   siedzibę   lub   miejsce   zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie   otwarto   jego   likwidacji ani   nie ogłoszono   upadłości. Dokument   w   tym   zakresie   powinien    być   wystawiony   nie   wcześniej   niż   6   miesięcy   przed   upływem   terminu   składania   ofert.

  - nie   zalega   z   uisdzczaniem   podatków,   opłat,   składek   na   ubezpieczenie   społeczne i zdrowotne   albo że uzyskał    przewidziane    prawem    zwolnienie,    odroczenie    lub   rozłożenie   na   raty   zaległych   płatności lub wstrzymanie   w   całości   wykonania   decyzji   właściwego   organu. Dokument   w   tym   zakresie   powinien być wystawiony   nie   wcześniej   niż   3   miesiące   przed   upływem   terminu   składania   ofert.

-   nie orzeczono   wobec   niego   zakazu   ubiegania   się   o zamówienie.   Dokument   w   tym   zakresie powinien być   wystawiony   nie   wcześniej   niż   6   miesięcy   przed   upływem   terminu   składania   ofert.

Jeżeli   w   miejscu   zamieszkania   osoby   lub    w    kraju,    w    którym    wykonawca    ma   siedzibę   lub   miejsce   zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o   których   mowa   w   w/w   punkcie zastępuje się   je dokumentem zawierającym   oświadczenie złożone przed   notariuszem,   właściwym   organem sądowym, administracyjnym albo   organem   samorządu    zawodowego   lub    gospdarczego    odpowiednio   miejsca    zamieszkania   osoby   lub kraju,   w   którym   wykonawca   ma   siedzibę   lub   miejsce   zamieszkania.

Wykonawca    może    polegać    na    wiedzy   i   doświadczeniu,   potencjale    technicznym,    osobach zdolnych   do wykonania   zamówienia lub   zdolnościach finansowych   innych   podmiotów, niezależnie od   charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej   sytuacji   zobowiązany jest    udowodnić    zamawiającemu,     będzie    dysponował    zasobami   niezbędnymi    do    realizacji   zamówienia,   w   szczegółności   przedstawiając   w tym   celu   pisemne   zobowiazanie   tych podmiotów   do oddania   mu do dyspozycji   niezbędnych   zasobów   na   okres   korzystania z   nich   przy wykonaniu zamówienia.

INFORMACJA NA   TEMAT   WADIUM:

Zamawiający   wymaga   wraz   ze   składaniem   oferty   wniesienie   wadium w   wysokości 1.100,00 zł (słownie:   tysiąc   sto   zł )

KRYTERIA   OCENY   OFERT   I   ICH   ZNACZENIE:

Kryteria oceny   ofert:   najniższa   cena   - 100 %.

MIEJSCE   I   TERMIN   SKŁADANIA   OFERT:

1.Termin   składania   ofert :   17.05. 2010 roku   do godz. 9.00          

2.Miejsce:   w sekretariacie   Gminy   Bedlno,   Bedlno 24, 99-311   Bedlno

3.Otwarcie   ofert:     17.05. 2010 roku   o   godz. 9.45    

 

TERMIN   ZWIĄZANIA   OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego   terminu składania ofert.

 

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy   ramowej.

 

INFORMACJA   O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ   ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego   systemu   zakupów.

 

INFORMACJA O   PRZEWIDYWANYM   WYBORZE   NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY   Z ZASTO- SOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY   INTERNETOWEJ,   NA   KTÓREJ   BĘDZIE PROEADZONA AUKCJA   ELEKTRONICZNA:   Zamawiający   nie   będzie dokonywał wyboru   najkorzystniejszej   oferty   z zastosowaniem   aukcji   elektronicznej.

 

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH   UZUPEŁNIAJĄCYCH: Zamawiający nie przewiduje   zamówień   uzupełniających.

 

DATA ZAMIESZCZENIA   NINIEJSZEGO   OGŁOSZENIA W   BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ   PUBLICZNYCH:        30.04. 2010 ROKU

 

 

 

WSZCZĘCIE   POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający:

GMINA   BEDLNO,   BEDLNO   24,   99-311   BEDLNO

 

z   dniem   zamieszczenia   ogłoszenia   tj.    30.04.2010 r.   wszczyna   postępowanie   w   trybie   przetargu   nieograniczonego   dla   przedmiotu   zamówienia   pn.:

 

wykonanie   nawierzchni   drogi   gminnej   w   Maryninie”

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-04-30 08:50:10
  • Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-30 08:50:43
  • Liczba odsłon: 362
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4015249]

przewiń do góry