OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA
I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Bedlno, 99-311 Bedlno
tel.
024 282-14-20;
282-14-23 fax: 282-17-50,
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w
trybie przetargu nieograniczonego
poniżej 5.150.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA
KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: https://ugbedlno.bip.org.pl
ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:
Adres pod którym można
uzyskać SIWZ: Urząd Gminy, Bedlno 24,
99-311
Bedlno. Specyfikację istotnych warunków zamówienia
Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej
przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 100 zł.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu
przez Zamawiającego: „Zagospodarowanie
terenu przy stawie w miejscowości Bedlno na Gminne Centrum Rekreacji i Wypoczynku”
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Miejsce wykonania: Bedlno
4. Opis:
Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie robót takich jak:
1. Architektura zieleni:
- nasadzenia,
- czyszczenie stawu i wycinka drzew,
- mała architektura,
- ogrodzenie stawu.
2. Budowa
molo z tarasem widokowym:
3. Oświetlenie:
- roboty ziemne,
- roboty montażowe,
4. Budowa chodników, zatok parkingowych:
- roboty pomiarowe
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne – zatoki, chodniki, krawężniki
- krawężniki i obrzeża
- konstrukcja zatoki parkingowej,
- konstrukcja chodnika,
- zabezpieczenie urządzeń podziemnych.
5. Wspólny słownik zamówień
(CPV): 45212140-9; 45233222-1;45241300-1
6. Wielkość: poniżej 5.150.000 EURO
CZY
DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY
DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN
WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 18.06.2010r.
OPIS
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA
TYCH WARUNKÓW:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1)
posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)
posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia tj.:
a)
wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwa zamówienia
odpowiadające swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości niemniejszej niż 400.000
zł. brutto każde oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały
wykonane należycie;
b)
dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych
wpisanych na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej;
3)
znajdują się w
sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)
nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w
postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1.
W celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące
dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie wykonawcy, że
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo
zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej
ustawy – druk załącznika nr 4,
b) aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne
lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert,
e)
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie
mniejszej niż 400.000,00 zł. każde, z podaniem danych zleceniodawcy, wartości
oraz daty i miejsca wykonania robót, oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wg załącznika nr 5;
f) wykaz osób, którymi
dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – wg załącznika nr 6
g) pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w
wykazie, o którym mowa w pkt. f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie
dysponował – wg załącznika nr 6a
h) dokumenty stwierdzające, że
osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w
wymaganych specjalnościach, kserokopie aktualnego zaświadczenia członka Okręgowej
Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o
samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
2. W przypadku składania oferty
przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 2) lit. a) -
musi spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, pozostałe
warunki wskazane w pkt. VI – mogą być spełnione łącznie. Ponadto zgodnie z art. 23 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie składający ofertę
są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika, załączając pełnomocnictwo do
oferty.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w:
1) pkt. 1 lit. b), c), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
§
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym
zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
§
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu
§
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w
tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
INFORMACJA
NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający
wymaga wraz ze składaniem oferty
wniesienie wadium w wysokości 9.000,00
zł. (słownie: dziewięć tysięcy zł)
KRYTERIA
OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria
oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE
I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 19.10.2009r godzina 10:00.
2. Miejsce: Urząd Gminy Bedlno, sekretariat pok. nr
14
3. Otwarcie ofert: dnia 19.10.2009r godz. 10:15
TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT
UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE
USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ,
NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU
ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu
INFORMACJA O
PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY
INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJA O
PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 28/09/2009
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Bedlno, 99-311 Bedlno
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 28/09/2009 wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Zagospodarowanie terenu przy stawie w miejscowości Bedlno na Gminne Centrum Rekreacji i Wypoczynku”
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-09-28 13:59:12
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-28 13:59:12
- Liczba odsłon: 408
- Historia dokumentu: