OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
GMINA BEDLNO
99 – 311 Bedlno, Bedlno 23D
tel. 024 281 14 23, fax. 024 282 17 50
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust. 8 ustawy - pzp:
1. Przedmiot i zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi Gruszkowizna - Jaroszówka, o długości 650 m, szer. 3,00 m, z destruktu asfaltowego – materiał Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV:
– 45.23. 31.40.2 – roboty drogowe
2. Strona internetowa:
e-mail : ug@bedlno.pl
godz. urzędowania : od godz. 7,30 do 15 ,30
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej : www.ugbedlno.bip.org.pl
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Bedlnie , Bedlno 23D, 99-311 Bedlno , pokój nr 16 lub zostanie przekazana na pisemny wniosek zainteresowanego.
4.Możliwość złożenia oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Możliwość złożenia oferty częściowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Zakończenie zadania 31.03.2010 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1
i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą: „spełnia albo nie spełnia”,
2) nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Wadium.
Wadium w wysokości 600 zł.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena -100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Bedlnie,
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
pokój nr 4 – sekretariat, do dnia 15.04.2009 r. do godz. 9,00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Bedlno
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
sala konferencyjna, 15.04.2009 r. godz. 9.45
12. Termin związania ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu związania ofertą.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanej aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej .
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
17. Osoby uprawnione do porozumiewania się z oferentami:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Jadwiga Pawlak, tel. 024 282-17-83, pok. 16.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.03.2009 r.
Wójt Gminy Bedlno
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-03-24 10:16:51
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-24 10:16:51
- Liczba odsłon: 354
- Historia dokumentu: