OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
GMINA BEDLNO
99-311 Bedlno, Bedlno 23D
tel. 024 281 14 23 , fax. 024 282 17 50
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust. 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych z dn.29 stycznia 2004 r.
1. Przedmiot i zakres zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych i płynnych oraz dzierżawa 7 sztuk pojemników 1100 L, szacunkowa ilość : 12 sztuk pojemników 1100 L i 1700 m3 nieczystości płynnych.
Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 90113000-2
2. Strona internetowa:
e-mail: ug@bedlno.pl
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej : www.ugbedlno.bip.org.pl
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Bedlnie , Bedlno 23D, 99-311 Bedlno, pokój nr 9 lub zostanie przekazana na pisemny wniosek zainteresowanego.
4. Możliwość złożenia oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Możliwość złożenia oferty częściowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Zakończenie zadania 31.XII.2009
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnianych
warunków.
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania
opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj :
-
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
-
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
7.2 Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków :
1) Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą : „ spełnia albo nie spełnia”,
2) Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
3) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają sprzęt mogący jednorazowo wypompować minimum 9 m³ nieczystości płynnych.
8. Wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Bedlnie,
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
pokój nr 4 – sekretariat, 30.I.2009 r. do godz. 9.00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Bedlno
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
sala konferencyjna , 30.I.2009 r. Godz. 9.15
12. Termin związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem
strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanej aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Informacja o przewidywanym zamówieniu uzupełniającym o którym mowa w art. 67 ust.
1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 pkt. 1 ust. 7, a nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.
17. Osoby uprawnione do porozumiewania się z ofertami:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest :
Teresa Kubica , tel. 024 282-17-75, pok. 9 w godz. 7.30 –15.00
Wójt Gminy
Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-01-22 08:00:21
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-01-22 08:00:21
- Liczba odsłon: 373
- Historia dokumentu: