OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
GMINA BEDLNO
99-311 Bedlno, Bedlno 23D
tel. 024 281 14 23 , fax. 024 282 17 50
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust. 8 ustawy – pzp:
1.Przedmiot i zakres zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw do autobusów i pojazdów strażackich stanowiących własność Gminy Bedlno, na potrzeby szkół i gospodarki komunalnej oraz do pojazdów prywatnych stanowiących własność rodziców uczniów niepełnosprawnych dowożonych do ośrodków wychowawczych.
a) Olej napędowy – 40.733,71 litrów (szacunkowa ilość)
b) Benzyna bezołowiowa PB 95 – 4.198,32 litrów ( szacunkowa ilość)
Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV:
– 231211002, 23111200-0.
2. Strona internetowa:
e-mail: ug@bedlno.pl
godz. urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 7.30 do 15.00 ,
środa w godz. 7.30 do 17.30
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej : www.ugbedlno.bip.org.pl
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Bedlnie , Bedlno 23D, 99-311 Bedlno, pokój nr 16 lub zostanie przekazana na pisemny wniosek zainteresowanego.
4. Możliwość złożenia oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Możliwość złożenia oferty częściowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
od 01.01.2009r do 31.12.2009r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnianych warunków.
7.1 W przetargu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,tj:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych; 7.2 W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy zapewniają realizację zamówienia znajdujący się w odległości nie większej niż 11 km od siedziby Zamawiającego; 7.3 Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: 1) Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą: „spełnia albo nie spełnia”, 2) Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania : ofertę Dostawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Bedlnie,
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
pokój nr 4 – sekretariat, 10.12.2008 r. do godz. 9.00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Bedlno
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
sala konferencyjna , 10.12.2008 r. godz. 9.15
12. Termin związania ofertą:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu związania ofertą.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem
strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanej aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej.
16. Informacja o przewidywanym zamówieniu uzupełniającym o którym mowa w art. 67 ust.
1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 pkt. 1 ust. 7 i art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.
17. Osoby uprawnione do porozumiewania się z ofertami:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest :
Jadwiga Dałek , tel. 024 282-17-62, pok. 16.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-12-02 07:50:08
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-02 07:50:08
- Liczba odsłon: 384
- Historia dokumentu: