Zobacz podgałęzie
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Zamawiający : GMINA BEDLNO
Bedlno 23 D
99 – 311 Bedlno
Tel. 024 282 14 23, fax 024 282 17 50
e-mail ug@bedlno.pl
Przedmiot zamówienia :
zakup materiałów biurowych przeznaczonych dla Urzędu Gminy Bedlno i gminnych jednostek organizacyjnych.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony.
ZATWIERDZAM
Specyfikację z załącznikami
...........................
29 lutego 2008 rok
341/2 /2008
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1. Nazwa i adres zamawiającego
1.1Zamawiający : Gmina Bedlno, reprezentowana przez:
Wójt Gminy Bedlno – Krzysztof Kołach
1.2.Adres Zamawiającego:
Bedlno 23 D
99 – 311 Bedlno
Tel 024 2821423 , faks 024 2821750
2. Tryb udzielenia zamówienia
2.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w procedurze przewidzianej dla zamówień o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp (poniżej progów unijnych) Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust.1 oraz art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku ( tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164 ,poz. 1163 z późn. zm. ).
2.2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od dostawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 86, poz. 605 )
2.3 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 roku w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 241, poz. 1763 ).
3. Opis przedmiotu zamówienia :
3.1Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Gminy Bedlno i gminnych jednostek organizacyjnych.
3.2. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV – 212000005, 2280200008, 302173202
4. Zamówienie uzupełniające
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Oferty częściowe :
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.Oferty wariantowe :
Zamawiający nie dopuszcza składania przez Wykonawców ofert wariantowych.
7.Termin wykonania zamówienia
Zamówienie zostanie zrealizowane do 31.12.2008 r.
8.Opis warunków udziału w postępowaniu:
8.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj :
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.
8.2.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zapewniają realizację każdej partii zamówienia zgodnie ze składanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem w terminie 2 dni.
8.3.Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków :
1. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą : „ spełnia albo nie spełnia”,
2. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania ; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
9. Oświadczenia i dokumenty , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu:
9.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Załącznik nr 2 do siwz).
9.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów , wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
10.1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się , z zastrzeżeniem
wyjątków określonych w ustawie , z zachowaniem formy pisemnej.
10.2.Zamawiający informuje, że wszelkie oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje składane zarówno przez Zamawiającego , jak i Wykonawców przekazywane są pisemnie , faksem lub drogą elektroniczną . Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
10.3.Oświadczenia , wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą teleksu , telefaksu uważa się za złożone w terminie , jeżeli ich treść dotarła do adresata ( Zamawiającego lub Wykonawcy) przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
10.4.Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień , chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
10.5.Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Kacperska Magdalena, tel: 24 2821423
Porozumiewanie się Wykonawców z uprawnioną osobą odbywać się może tylko w godzinach od 7.30 do 14.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku w siedzibie Zamawiającego lub telefonicznie na numer podany wyżej.
11.Termin związania ofertą :
11.1.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
11.2.Bieg terminu związania rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
11.3.W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu na oznaczony okres , nie dłuższy jednak niż 60 dni.
12.Opis sposobu przygotowania oferty:
12.1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
12.2.Ofertę składa się , pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem formularza cenowego stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
12.3.Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji.
12.4.Oferta i wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim i napisane na komputerze , maszynie do pisania lub ręcznie pismem wyraźnym, długopisem lub nieścieralnym atramentem.
12.5.Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż polski zobowiązany jest do złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego.
12.6.Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane oraz spięte w sposób zapobiegający zdekompletowaniu i podpisane przez Wykonawcę.
12.7.Upoważnienie ( pełnomocnictwo ) do podpisania oferty musi być dołączone do oferty , o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie ( pełnomocnictwo ) musi być przedstawione w formie oryginału.
12.8.Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
12.9.Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę .
13. Składanie ofert
13.1 Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie , zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności i zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert oraz opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy wraz z numerami telefonów. Koperta powinna być opisana nazwą przedmiotu postępowania o udzielenie zamówienia według podanego niżej wzoru :
Wzór koperty: „ZAMAWIAJĄCY GMINA BEDLNO
Oferta na przetarg nieograniczony: Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Gminy Bedlno oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
Nie otwierać przed < Data i godzina otwarcia ofert>”
13.2 Wykonawca może , przed upływem terminu do składania ofert , wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę.
Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty , z tym , że opakowanie będzie dodatkowo oznaczone „ZMIANA” lub „WYCOFANIE” . Do „zmiany” lub „wycofania” oferty konieczne jest załączenie dokumentu stwierdzającego , że osoba podpisująca zmianę lub wycofanie jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.
13.3 Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca
13.4 Zamawiający nie przewiduje zwrotów kosztów udziału w postępowaniu.
13.5 Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
13.6 Zgodnie z przepisem art. 89 ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli :
1. jest niezgodna z ustawą,
2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art.88 ustawy – Prawo zamówień publicznych , lub błędy w obliczeniu ceny.
7.Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.
8.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
14.Miejsce i termin składania i otwarcia ofert :
14.1.Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w
Bedlnie w terminie do dnia 10 marca 2008 r. do godz. 9.00
14.2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. w siedzibie Urzędu Gminy Bedlno 23D, 99 – 311 Bedlno , sala konferencyjna w dniu 10 marca 2008 r. o godz. 9.15
14.3. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu
przewidzianego na wniesienie protestu.
14.4.1)Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę brutto , jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
2)Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu w / w
informacji
3)Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy ( firmy) oraz adresy .
Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny , terminu wykonania
zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.
4).Informacje , o których mowa powyżej , Zamawiający przekazuje niezwłocznie Wykonawcą, którzy nie byli przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
15. Opis kryteriów , którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert:
15.1 Kryteriami oceny ofert ze wskazaniem procentowego znaczenia tych kryteriów są :
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100 % |
15.2. Zamawiający przy obliczaniu tego kryterium będzie brał pod uwagę cenę brutto oferty.
Oferta z ceną najniższą otrzyma 100 pkt przemnożonych przez wagę kryterium i zostanie przyjęta jako podstawa do badania pozostałych ofert. Punktacja za ceny kolejnych ofert odbędzie się w/g. wzoru:
Oferta z najniższą ceną brutto
Ilość punktów = -------------------------------------- x 100 pkt x 100%
Cena brutto oferty ocenianej
15.3 Ocena końcowa oferty jest to suma punktów otrzymanych od poszczególnych członków komisji przetargowej za w/ w kryterium.
15.4 Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ( maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium ) zostanie uznana za najkorzystniejszą , pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uznanych punktów .
Realizacja zamówienia zostanie powierzona dostawcy , który uzyska najwyższą ilość punktów.
16. Informacje o formalnościach , jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego .
16.1 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty , Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o :
1. Wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę ( firmę ) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy) siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktacje przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
2. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone , podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Wykonawcach , którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne .
16.2 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający umieści informacje, o których mowa w pkt. 15.1 w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie – na tablicy na korytarzu dolnym oraz na stronie internetowej .
16.3 Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty , nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
Zamawiający powiadomi listem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawcę o przyznaniu mu zamówienia. W powiadomieniu zostanie podany termin i miejsce zawarcia umowy.
16.4 Jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana , uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert , bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba , że zachodzą przesłanki o których mowa w art. 93 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
17. Istotne dla stron postanowienia , które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo wzór umowy.
17.1 Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do siwz.
18. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Dostawcy w toku postępowania o udzieleni zamówienia:
18.1 Środki ochrony prawnej unormowane w art. 179 – 183 ustawy – Prawo zamówień publicznych przysługują dostawcom , a także innym osobom , jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy , a przed upływem terminu do składania ofert , w przypadku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy , środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym Dostawców wpisanych na prowadzoną przez Prezesa Urzędu , listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej ( art. 179 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych) . Środek ochrony prawnej określony w dziale VI rozdział 4 Prawo zamówień publicznych przysługuje również Zamawiającemu.
19. Postanowienia końcowe
19. 1 W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisy Kodeksu Cywilnego.
19.2 Integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia są :
1. Załącznik Nr 1 – formularz cenowy,
2. Załącznik Nr 2 – oświadczenie Wykonawcy zg. z art.22 ust. 1 oraz
art. 24 ust. 1i 2
3. Załącznik Nr 3 – wzór umowy.
Załącznik nr 1
do siwz
FORMULARZ OFERTOWY
Dane dotyczące Wykonawcy:
Nazwa .................................................................................................................................
Siedziba ................................................................................................................................
Nr tel./faks: ...............................................................................................................................
Nr NIP ...............................................................................................................................
Nr REGON ...............................................................................................................................
Dane dotyczące Zamawiającego:
Gmina Bedlno
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
tel.: (024) 282 14 23 faks: (024) 282 17 50
1.Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym oferuję:
wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ pn.: „Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Gminy Bedlno i gminnych jednostek organizacyjnych”
cena netto .....................................złotych, słownie zł:...........................................
..................................................................................................................................
podatek VAT w wysokości..........%....................................................................zł
cena brutto .................................. złotych, słownie zł:..........................................
.................................................................................................................................
2. Przedmiot przetargu zrealizujemy w terminie do 31.12.2008 roku.
3.Zapewnię realizację każdej partii zamówienia zgodnie ze składanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem w terminie 2 dni
4. Akceptuję warunki płatności określone w istotnych warunkach umowy.
5. Oświadczam, że jestem związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Oświadczam, że akceptuję warunki SIWZ i nie wnoszę do nich uwag.
7. Oświadczam, że zapoznałem się z załączonym do SIWZ wzorem umowy i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy na ustalonych tam warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
8.Załącznikami do niniejszej oferty są:
1. .........................................................................................
2. .........................................................................................
3. .........................................................................................
4. .......................................................................................
5. .......................................................................................
9.Zastrzegam, iż wymienione niżej dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
1.........................................................................................
2. .......................................................................................
3. .......................................................................................
4. ......................................................................................
10. Inne informacje Dostawcy:
...........................................................................................
...........................................................................................
...........................................................................................
.......................................................
(pieczątki imienne i podpisy )
...................... dnia ............................
Załącznik nr 2
do siwz
.......................................................
( pieczęć firmowa Wykonawcy )
OŚWIADCZENIE
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Gminy Bedlno i gminnych jednostek organizacyjnych” oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 , poz. 1163 z póź. zm.) tj:
1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności będącej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
..........................................................................................
podpis osoby uprawnionej lub osób uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy w dokumentach
rejestrowych lub we właściwym upoważnieniu
Data ......................................
Załącznik nr 3 do siwz
Projekt
Umowa Nr ....................................
Zawarta w dniu ..................................... w Urzędzie Gminy Bedlno pomiędzy Gminą Bedlno zwaną dalej Zamawiającym reprezentowaną przez Wójta Gminy Bedlno – mgr inż. Krzysztofa Kołacha,
a
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................z siedzibą w ......................................................................... zwanym dalej Wykonawcą reprezentowanym przez………………………………………………..........................................................
Zgodnie z rozstrzygniętym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - w trybie przetargu nieograniczonego, zostaje zawarta umowa treści następującej:
§ 1.
Przedmiotem umowy jest zakup przez Zamawiającego materiałów biurowych przeznaczonych dla Urzędu Gminy Bedlno i gminnych jednostek organizacyjnych wg załącznika nr1, stanowiącego integralną część umowy.
§ 2.
W okresie obowiązywania umowy ceny materiałów biurowych wymienionych w formularzu cenowym w zakresach określonych w załączniku do umowy nie ulegną zmianie.
§ 3.
Zamawiający określa maksymalną wartość zamówienia na kwotę brutto _________ złotych ( słownie: złotych _____________________________________________).
§ 4.
1. Realizacja dostaw następować będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2008 roku.
2. Sposób realizacji dostaw:
- dostawy poszczególnych materiałów biurowych odbywać się będą w sposób i w terminie uzgodnionym z zamawiającym,
- miejscem dostawy jest:
a) Urząd Gminy w Bedlnie,
b) Gminne Centrum Kultury i Sportu w Bedlnie,
c) Gimnazjum w Bedlnie,
d) Szkoła Podstawowa w Pniewie,
e) Szkoła Podstawowa w Pleckiej Dąbrowie,
f) Szkoła Podstawowa w Żeronicach,
g) Szkoła Podstawowa w Szewcach Nadolnych,
- transport zamówionych materiałów biurowych oraz związane z tym koszty i ryzyko odciążają wyłącznie Wykonawcę.
§ 5.
1. Umowa może być rozwiązana przed upływem terminu, na który została zawarta przez każdą ze stron z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia kończącego się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.
2. Za zgodą stron umowa może być zmieniona lub rozwiązana w każdym czasie.
§ 6.
1. Wykonawca dosmaczał będzie materiały biurowe zgodnie z zamówieniem przesłanym faksem lub zgłoszonym telefonicznie w terminie dwóch dni roboczych, licząc od dnia następnego od złożenia zamówienia.
2. Wykonawca dostarczy zamawiany towar nowy i bez wad fizycznych.
3. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego braków towarów lub dostarczenia ich niezgodnie z zamówieniem, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany na zgodny z zamówieniem w dniu dostawy na własny koszt i ryzyko.
§ 7.
Należność za zakupione materiały biurowe przekazywana będzie przez Zamawiającego przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane na fakturze w terminie n21 dni od daty wystawienia faktury.
§ 8.
Zamawiający jest zobowiązany do przestrzegania tajemnicy handlowej, a w szczególności do nie ujawniania firmom konkurencyjnym na temat polityki cenowej, których ujawnienie mogłoby wpłynąć na szkodę lub utratę zysków Wykonawcy.
§ 9.
1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności .
2. Do umowy nie mogą być wprowadzane postanowienia niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
§ 10.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, a zwłaszcza przepisy regulujące wzajemne zobowiązania i skutki nie wykonania zobowiązań.
§ 11.
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z tego 2 egz. dla Zamawiającego, 1 egz. dla Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-02-29 09:09:50
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-29 09:09:50
- Liczba odsłon: 408
- Historia dokumentu: