99 – 311 Bedlno, Bedlno 23D
tel. 024 282 14 23, fax. 024 282 17 50
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust. 8 ustawy - pzp:
1. Przedmiot i zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych przeznaczonych dla Urzędu Gminy w Bedlnie i gminnych jednostek organizacyjnych.
Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV:
– 21200000-5, 228020000-8, 30217320-2.
2. Strona internetowa:
e-mail : ug@bedlno.pl
godz. urzędowania : poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 7,30 do 15 ,00
środa w godz. 7.30 do 17.30
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej : www.ugbedlno.bip.org.pl
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Bedlnie , Bedlno 23D, 99-311 Bedlno , pokój nr 4 lub zostanie przekazana na pisemny wniosek zainteresowanego, cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia 10,00 zł.
4.Możliwość złożenia oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Możliwość złożenia oferty częściowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Termin wykonania zamówienia :
do 31.12.2008r
7. Warunki udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą wziąć udział dostawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
8. Wadium.
Zamawiający nie przewiduje składania wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena -100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Bedlnie,
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
pokój nr 4 – sekretariat, do dnia 10 marca 2008 r. do godz. 9,00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Bedlno
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
sala konferencyjna, 10 marca 2008 r. godz. 9.15
12. Termin związania ofertą
Dostawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu związania ofertą.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanej aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej .
16. Osoby uprawnione do porozumiewania się z oferentami:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z dostawcami jest:
Magdalena Kacperska, tel. 024 282-14-23, pok. 4.
Wójt Gminy
mgr inż Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-02-29 09:06:35
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-29 09:06:35
- Liczba odsłon: 392
- Historia dokumentu: