OGŁOSZENIE O  ZAMÓWIENIU

                                                                              

            

GMINA  BEDLNO

99 – 311 Bedlno,  Bedlno 23D

tel.  024  281 14 23,  fax.  024 282 17 50

https://ugbedlno.bip.org.pl

 

OGŁASZA  PRZETARG  NIEOGRANICZONY

o wartości  nie przekraczającej wyrażonej w złotych

równowartości  kwoty  60.000 EURO  na:

 

 

1. Przedmiot i zakres  zamówienia:

Przedmiotem  zamówienia jest  dostawa  destruktu  na  drogi  gminne.

                                     

2. Strona internetowa:

 www.ugbedlno.bip.org.pl

e-mail : ug@bedlno.pl

godz. urzędowania :  poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek   w godz. 7,30 do 15 ,00

                                  środa   w  godz. 7.30  do 17.30

 

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej : www.ugbedlno.bip.org.pl

 SIWZ można  odebrać  w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Bedlnie , Bedlno  23D, 99-311 Bedlno , pokój nr 16 lub  zostanie  przekazana  na  pisemny  wniosek  zainteresowanego, cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia  20 PLN.

 

4.Możliwość złożenia oferty  wariantowej:

Nie  dopuszcza się  składania ofert wariantowych.

 

5. Możliwość złożenia oferty częściowej:

Zamawiający  nie  dopuszcza składania ofert częściowych

 

6. Zamówienia  uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia  zamówień uzupełniających.

 

7. Termin  wykonania zamówienia:

     do 31.12.2007r.

 

8. Warunki udziału w postępowaniu:

 W  przetargu  mogą  wziąć udział  wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający  warunki  art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych

 

9. Wadium:

Nie przewiduje się.

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena  - 100%

 

11. Miejsce i termin składania ofert:

 Urząd Gminy w  Bedlnie,

Bedlno  23D, 99-311 Bedlno

pokój nr 4 – sekretariat

do dnia  18.04.2007 r.  do godz. 9.00

 

12. Termin związania ofertą:

Wykonawca będzie związany  ofertą przez okres  30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  wraz z upływem terminu związania ofertą.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu  zakupów:

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.    

 

15. Informacja  o przewidywanej aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej .

 

16. Osoby uprawnione do porozumiewania się z oferentami:

Osobą uprawnioną  do  kontaktowania się  z wykonawcami jest:

Jadwiga Pawlak  tel.  024  282-17-62, pok. 16.

 

 

 

    

 

                                                       Wójt  Gminy  Bedlno

                                                     mgr inż. Krzysztof  Kołach

 

                                                                   

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-04-10 12:51:55
  • Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-10 12:51:55
  • Liczba odsłon: 410
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4015899]

przewiń do góry