OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Sprawa Nr 341/ 6 /2007
GMINA BEDLNO
99 – 311 Bedlno, Bedlno 23D
tel. 024 281 14 23, fax. 024 282 17 50
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 60.000 EURO na:
„Remont nawierzchni drogi w miejscowości Zosinów”
1. Przedmiot i zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie nawierzchni drogi w miejscowości Zosinów o długości 1290 mb, szerokości 3,20 m, zakres robót: mechaniczne oczyszczenie nawierzchni asfaltowej, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, ręczne wyrównanie mieszanką miner.-asfalt., mechaniczne wyrównanie istn. podbudowy mieszanką miner.-asfalt., mechaniczne wykonanie nawierzchni z mieszanki min.-asfalt. gr. 3 cm – 4328 m²
Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV:
– 45233140-2 – roboty drogowe
2. Strona internetowa:
e-mail : ug@bedlno.pl
godz. urzędowania : poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 7,30 do 15 ,00
środa w godz. 7.30 do 17.30
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej : www.ugbedlno.bip.org.pl
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Bedlnie , Bedlno 23D, 99-311 Bedlno , pokój nr 16 lub zostanie przekazana na pisemny wniosek zainteresowanego, cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia 30 PLN.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4.Możliwość złożenia oferty wariantowej:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia:
do 31.05 .2007r.
6. Warunku udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dodatkowe określone w SIWZ.
7. Wadium.
Wadium w wysokości 1.900,00 zł
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena -100%
9. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Bedlnie,
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
pokój nr 4 – sekretariat, do dnia 12.04.2007 r. do godz. 9,00
10. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Bedlno
Bedlno 23D, 99-311 Bedlno
sala konferencyjna, 12.04.2007 r. godz. 9.15
11. Termin związania ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu związania ofertą.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanej aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej .
15. Osoby uprawnione do porozumiewania się z oferentami:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Jadwiga Pawlak, tel. 024 282-17-62, pok. 16.
Wójt Gminy Bedlno
mgr inż. Krzysztof Kołach
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2007-04-02 13:37:39
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-02 13:37:39
- Liczba odsłon: 388
- Historia dokumentu: