Zobacz podgałęzie
Bedlno, dnia 14.01.2020 r.
………………………………….
………………………………….
Zaproszenie do złożenia oferty
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art.4 pkt. 8 ustawy) .
1. Zamawiający:
Gmina Bedlno
99-311 Bedlno 24
tel.: (24) 282-14-20,
fax (24) 282-17-50
2. Nazwa zamówienia: „Zakup paliw do pojazdów strażackich i innych pojazdów stanowiących własność Gminy Bedlno”.
3.W zakresie wykonania zadania jest wymagane:
Zakres rzeczowy wg poniższego zestawienia:
Jakość oferowanych paliw powinna spełniać wymogi zawarte w obowiązujących przepisach,
w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. O systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 660, 1527) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680).
4.Termin realizacji wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy. do 31.12.2020 r.
Opis sposobu obliczenia ceny oferty :
a) Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w zł).
b) Cena zamówienia powinna zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę.
c) Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
d) Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową . Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
e) Jeżeli zostały złożone co najmniej dwie oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż w pierwotnie złożonych ofertach.
f) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami
5.Kryteria i sposób wyboru oferty:
Ø Kryteria oceny ofert: cena 100%.
Ø Zamawiający niezwłocznie dokona wyboru oferty i podpisze umowę z wybranym wykonawcą na wykonanie zamówienia w możliwie najkrótszym terminie.
Ø O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani niezwłocznie drogą mailową lub faksem.
6. Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 lub odpowiednim dostosowanym do wymogów Zamawiającego można składać w Urzędzie Gminy Bedlno lub e-mailem najpóźniej do 23.01.2020r. do godz. 15 00 .
Oferta przesłana drogą elektroniczną winna być potwierdzona oryginałem oferty.
7. Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie: Andrzej Tarka tel. (024) 282-17-97 w godz. 9 00 -15 00
Załączniki:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
Załącznik nr 1
Oferta
na wykonanie zamówienia pn.: Zakup paliw do pojazdów strażackich i innych pojazdów stanowiących własność Gminy Bedlno .
.......................................................................................................................................................
(imię i nazwisko lub nazwa firmy,
.......................................................................................................................................................
(adres)
…………………………………………………………………………………………………
(tel./fax; e-mail )
Oferuję/emy wykonanie przedmiotu zamówienia na kwotę:
1. olej napędowy cena netto …..................za 1 litr plus podatek VAT ….......% co stanowi cenę
brutto....................... za 1 litr, słownie...................................................................................
2. benzyna bezołowiowa PB 95 cena netto …..................za 1 litr plus podatek VAT ….......% co
stanowi cenę brutto....................... za 1 litr, słownie ...............................................................
Oświadczamy, że:
· posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji zamówienia;
· znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej terminowe wykonanie zamówienia.
............................................... ..................................................
(miejscowość, data) (podpis, pieczątka osoby upoważnionej do
reprezentowania)
LISTA FIRM ZAPROSZONYCH DO SKŁADANIA OFERT NA:
„Zakup opału”
Nazwa wykonawcy
|
Adres
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-01-14 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-01-14 13:09:31
- Liczba odsłon: 716
- Historia dokumentu: