Zapytanie ofertowe pn.
„Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych usytuowanych na terenie szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest gmina Bedlno”.
Bedlno, 19. 12. 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie uproszczone prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem zasad określonych w „Regulaminie Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro w Urzędzie Gminy Bedlno oraz jednostkach organizacyjnych”, zwanego dalej „Regulaminem”. Na podstawie złożonych ofert Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie warunków i kryteriów wskazanych w przedmiotowym zapytaniu.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia.
1.Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Bedlno, Bedlno 24,99- 311 Bedlno
Adres poczty elektronicznej ug@bedlno.pl
Numer telefonu 24 282 14 20,
Numer faksu 24 282 17 50.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi:
„Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych usytuowanych na terenie szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest gmina Bedlno”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje wykonanie usługi w miejscowościach o następujących danych
adresowych:
- Szkoła Podstawowa w Bedlnie
adres: Bedlno 31 A, 99 – 311 Bedlno
- Szkoła Podstawowa w Pleckiej Dąbrowie
adres: Plecka Dąbrowa 6, 99 – 311 Bedlno
- Szkoła Podstawowa w Pniewie
adres: Pniewo Małe 21, 99 – 311 Bedlno
- Szkoła Podstawowa w Szwcach Nadolnych
adres: Szewce Nadolne 14, 99 – 311 Bedlno
- Szkoła Podstawowa w Żeronicach
adres: Żeronice 37 A, 99 – 311 Bedlno
2) Szacunkowa ilość nieczystości ciekłych przeznaczonych do wywozu w trakcie trwania umowy wynosi: 500 m3/rok. Podana szacunkowa ilość nieczystości płynnych może się zwiększyć lub zmniejszyć o ok. -/+ 20% w zależności od rzeczywistego zużycia wody w okresie realizacji usług podczas obowiązywania umowy, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmniejszenia bądź zwiększenia zamówienia. Taka zmiana ilości w w/w granicach nie stanowi istotnej zmiany umowy.
3) Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projekcie umowy (załącznik nr 3 do zap. ofertowego).
4) Wykonawca zobowiązany jest do mechanicznego wypompowania nieczystości płynnych ze zbiorników i wywiezienia ich do punktów zlewnych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym /osobiście, telefonicznie lub pisemnie/.
5) Zapewnienia częstotliwości wywozu nieczystości płynnych odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego.
6) Wykonawca zobowiązany jest posiadać na dzień składania ofert oraz w okresie trwania umowy aktualne zezwolenie właściwego organu na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu Gminy oraz aktualną umowę ze stacją zlewną.
7)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania dyspozycyjności przez całą dobę, szczególnie w sytuacjach awaryjnych, klęskach żywiołowych.
8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności – przedmiotu zamówienia z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i innych wg aktualnego stanu prawnego. Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał porządek na terenie posesji np. rozlane w trakcie wykonywania usługi fekalia będą natychmiast sprzątnięte.
9) Prawidłowo wykonane usługi, potwierdzone będą przez osoby upoważnione przez Wójta Gminy Bedlno.
10) Wynagrodzenie za realizację zadania – wywóz nieczystości wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie wystawionej faktury w oparciu o potwierdzone ilości wywozu.
11) Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o sytuacjach uniemożliwiających realizację umowy.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, do odrzucenia oferty lub ofert z podaniem uzasadnienia.
CPV: 90.00.00.00–7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania
i usługi ekologiczne
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gm. Bedlno.
- zdolności techniczne lub zawodowe oraz
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonania zamówienia Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Kryterium oceny ofert – najniższa cena
Przy wyborze zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena -100%.
Cenę należy podać jako stawkę netto i brutto za 1 m3 wywozu nieczystości.
Cena ofertowa brutto podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowane zostanie najniższe wynagrodzenie brutto za jednostkę 1 m3 wywozu nieczystości ciekłych.
Cena jednostkowa brutto za 1 m3 będzie porównywana z innymi ofertami.
Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska 100 punktów.
Obliczanie punktów dokonywane będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Ilość punktów dla kryterium „cena” Zamawiający obliczy wg wzoru:
cena oferty najniżej skalkulowanej brutto
liczba punktów oferty = -------------------------------------------------- × 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym - Załącznik nr 1.
Oświadczenie, zgodne z - Załącznikiem nr 2
Zaparafowany wzór umowy – Załącznik nr 3
Ponadto Wykonawca poda Zamawiającemu w formularzu ofertowym informację o posiadaniu bądź ewentualnym braku aktualnego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gm. Kawęczyn. Zamawiający w oparciu o dane z formularza ofertowego zweryfikuje w/w inf. w gminnym rejestrze zezwoleń.
Termin realizacji zamówienia.
Od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub drogą pisemną. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Magdalena Gawrońska tel.: 24 282 12 52 pokój nr 24.
Sposób, miejsce i termin składania ofert.
Ofertę cenową prosimy złożyć za pośrednictwem poczty czy kuriera bądź dostarczyć osobiście wg załączonego wzoru Formularza ofertowego w zamkniętej kopercie z następującym opisem:
Oferta na usługę pn. „Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych usytuowanych na terenie szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest gmina Bedlno”.
na adres: Urząd Gminy Bedlno, Bedlno 24, 99- 311 Bedlno
w nieprzekraczalnym terminie do 27.12.2019 r. do godz. 11:00.
- Oferty złożone po terminie oraz niekompletnie wypełnione nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych – wszystkie rubryki musza być wypełnione.
- Nie dopuszcza się widełkowego podawania cen – wszystkie ceny muszą być określone jednoznacznie.
- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Gminy Bedlno z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
- W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub drogą pisemną.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni pisemnie oraz na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: ugbedlno.bip.org.pl
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
Załączniki :
Formularz ofertowy – Załącznik nr 1
Oświadczenie – Załącznik nr 2
Wzór umowy – Załącznik nr 3
ZAŁĄCZNIK NR 1
______________________
(pieczęć firmowa oferenta)
FORMULARZ OFERTOWY
W związku z zapytaniem ofertowym na realizację usługi pn.
„Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych usytuowanych na terenie szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest gmina Bedlno”.
Oferuję wykonanie usługi w zakresie zgodnym z zapytaniem ofertowym „Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych usytuowanych na terenie szkół podstawowych dlaktórych organem prowadzącym jest gmina Bedlno” za wynagrodzenie:
cenę netto za odbiór 1 m3 nieczystości ciekłych : ..................................................................zł
słownie netto: ..........................................................................................................................zł
cenę brutto za odbiór 1 m3 nieczystości ciekłych: ...............................................................zł
słownie brutto: .........................................................................................................................zł
podatek VAT ………………………………………………………………………...............zł
słownie podatek VAT:..............................................................................................................zł
Cena określona w pkt.1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Deklaruję ponadto:
a) termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
b) warunki płatności: przelew 14 dni,
Ponadto oświadczamy, że:
Posiadam/ nie posiadam* aktualne/go zezwolenie/a na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gm. Bedlno
zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń
uzyskaliśmy wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania umowy;
uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
zapoznałem się z postanowieniami umowy, która jest częścią zaproszenia i zobowiązuję się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w niej przez Zamawiającego, w miejscu i terminie przez niego wyznaczonym.
wszystkie informacje zamieszczone w niniejszej ofercie są kompletne, prawdziwe i rzetelne;
dane dotyczące Wykonawcy zawarte w treści niniejszego formularza oferty są zgodne ze stanem faktycznym i prawnym na dzień składania oferty.
oferta niniejsza składa się z ______kolejno ponumerowanych stron;
wraz z ofertą składamy następujące oświadczenia i dokumenty, stanowiące jej integralną część:
-_________________________________________________________________________
- __________________________________________________________________________
Osoba uprawniona do kontaktów z Zamawiającym:
Imię i nazwisko…………………………………………………..
Telefon/faks………………………………………………………
E-mail………………………………………………………………..
*niepotrzebne skreślić
…………………………………………………. (miejscowość, data) |
……………………………………………………………… (imię i nazwisko, podpis oferenta |
|
ZAŁĄCZNIK NR 2
_________________________
(pieczęć firmowa oferenta)
OŚWIADCZENIE
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Składając ofertę w zapytaniu ofertowym na zadanie pn. „Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych usytuowanych na terenie szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest gmina Bedlno”. oświadczam/my, że
1. posiadam/my kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2. znajduję/emy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
3. posiadam/my zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania zamówienia;
Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków do oferty załączam wszelkie dokumenty i oświadczenia wskazane przez zamawiajacego w zapytaniu ofertowym.
........................., dn..........................
........................................................
Podpis osób uprawnionych
do składania oświadczeń wiedzy
w imieniu Wykonawcy
oraz pieczątka / pieczątki
ZAŁĄCZNIK NR 3
WZÓR
UMOWA NR …./….
zawarta w dniu ……………… r.
Gminą Bedlno z siedzibą Bedlno 24, 99 – 311 Bedlno
reprezentowaną przez:
Józefa Ignaczewskiego– Wójta Gminy
przy kontrasygnacie Elżbiety Czajka – Skarbnika Gminy
Zwaną dalej „Zamawiającym”
a
______________________________________________________________
NIP ____________________________REGON ______________________
reprezentowanym przez:
______________________________________________________________
zwanym dalej „Wykonawcą”,
w rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy zgodnie z „Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro w Urzędzie Gminy Bedlno oraz jednostkach organizacyjnych pn. „Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych usytuowanych na terenie szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest gmina Bedlno”.
została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1
Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę wywozu nieczystości płynnych ze szkół podstawowych dla których Gmina Bedlno jest organem prowadzącym.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wymogami opisanymi w zapytaniu ofertowym i obowiązującymi przepisami prawa.
Przedmiot umowy zostanie wykonany w miejscowościach o następujących danych adresowych:
Lp. |
Nazwa Placówki |
Adres |
1 |
Szkoła Podstawowa w Bedlnie |
Bedlno 31 A, 99 – 311 Bedlno |
2 |
Szkoła Podstawowa w Pleckiej Dąbrowie |
Plecka Dąbrowa 6, 99 – 311 Bedlno |
3 |
Szkoła Podstawowa w Pniewie |
Pniewo Małe 21, 99 – 311 Bedlno |
4 |
Szkoła Podstawowa w Szwcach Nadolnych |
Szewce Nadolne 14, 99 – 311 Bedlno |
5 |
Szkoła Podstawowa w Żeronicach |
Żeronice 37 A, 99 – 311 Bedlno |
§ 2
Strony ustalają, że przedmiot umowy określony w § 1 ust. 1 umowy zostanie wykonany w terminie
od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
§ 3
1. Wykonawca oświadcza, że posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie
opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności będące przedmiotem umowy z najwyższą
starannością i winien kierować się zasadą ochrony interesów Zamawiającego.
3. Przy wykonywaniu umowy Wykonawca obowiązany jest przestrzegać obowiązujących przepisów prawa, w szczególności BHP.
4. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
mechanicznego wypompowania nieczystości ciekłych ze zbiorników i wywiezienia ich do punktów zlewnych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym /osobiście, telefonicznie lub pisemnie/,
zapewnienia częstotliwości wywozu nieczystości ciekłych odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego,
uprzątnięcia zanieczyszczenia powstałego w wyniku poboru i wywozu nieczystości ciekłych,
w przypadku awarii sprzętu Wykonawcy, zapewnienia przez Wykonawcę ciągłości odbioru nieczystości ciekłych po cenach zagwarantowanych w Umowie zawartej z Zamawiającym poprzez zorganizowanie zastępczego odbioru nieczystości ciekłych we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy.
5. Zamawiający zobowiązany jest do:
utrzymywania zbiorników do gromadzenia nieczystości ciekłych w stanie umożliwiającym ich eksploatację,
zapewnienia dostępności do miejsca lokalizacji zbiorników dla sprzętu wywozowego oraz osób zatrudnionych przy ich opróżnianiu,
zgłoszenia faktu nie wywiezienia nieczystości w ciągu 2 dni od daty, kiedy usługa miała być wykonana.
§ 4
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli wykonanych usług na wskazanych nieruchomościach. Kontrole przeprowadzone będą podczas opróżniania zbiornika, w obecności przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli jakości wykonywanych usług w zakresie uprzątnięcia zanieczyszczenia powstałego w wyniku poboru i wywozu nieczystości ciekłych. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia stwierdzonych w toku kontroli zanieczyszczeń (nie później niż w ciągu 24 godzin).
§ 5
1. Strony ustalają na podstawie oferty Wykonawcy:
cenę netto za odbiór 1 m3 nieczystości ciekłych :............................................................zł
słownie netto: ................................................................................................................zł
cenę brutto za odbiór 1 m3 nieczystości ciekłych:..........................................................zł
słownie brutto: ............................................................................................................zł
podatek VAT:………………………...……..…………………………………….........zł
słownie podatek VAT:...........................................................................................................zł
2. Cena jednostkowa ryczałtowa brutto za 1 m3 wywiezionych nieczystości ciekłych została określona w ofercie Wykonawcy z dnia ………… .
3. Podane w ofercie ceny będą stałe poprzez cały okres realizacji umowy.
4. Za realizację poszczególnych zamówień Wykonawca otrzyma wynagrodzenie umowne, wyliczone na podstawie ilości wywiezionych nieczystości płynnych wskazanych w zleceniu oraz ceny jednostkowej określonej w ust. 1 niniejszego paragrafu umowy.
5. Podstawę zapłaty wynagrodzenia stanowić będą faktury VAT wraz z załącznikami:
potwierdzenie przez Zamawiającego wykonania usługi (ze wskazaniem placówki, ilości wypompowanych nieczystości ze zbiornika oraz datą wywozu),
potwierdzeniem odbioru nieczystości ciekłych przez stację zlewną.
6. Faktury wystawiane będą na Zamawiający Gmina Bedlno
Bedlno 24
99- 311 Bedlno
NIP: 775-24-06-180
adnotacja: pełna nazwa i adres szkoły z której dokonano odbioru nieczystości
cena netto wywozu 1 m³ + podatek VAT 8%
ilość wywiezionych m³ nieczystości
termin płatności- przelew w ciągu ……………………… od dnia wystawienia faktury,
konto Wykonawcy
7.Wynagrodzenie płatne będzie przelewem w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Wykonawca oświadcza, że rachunek bankowy o numerze............................................. służy prowadzeniu działalności gospodarczej i przy tym rachunku funkcjonuje/ niefunkcjonuje* rachunek VAT służący mechanizmowi podzielonej płatności.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że wynagrodzenie za przedmiot umowy będzie wypłacone z zastosowaniem podzielonej płatności.
§ 6
1. Każda ze stron może rozwiązać umowę z zastosowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
2. Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy w każdym czasie w przypadku ujawnienia, że:
1) Wykonawcy zostanie cofnięte lub wygaśnie zezwolenie na prowadzenie działalności będącej przedmiotem umowy,
2) Wykonawca bez uzasadnienia nie podjął wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy lub przerwał ich wykonywanie,
3) Wykonawca narusza podstawowe obowiązki wynikające z niniejszej umowy lub powoduje swoim działaniem albo zaniechaniem zagrożenie życia lub zdrowia pracowników oraz wychowanków placówek,
§ 7
1. Ze strony Zamawiającego nadzór nad realizacją przedmiotu umowy sprawować będą dyrektorzy szkół podstawowych.
2. Ze strony Wykonawcy nadzór nad realizacją przedmiotu umowy sprawować będzie:
……………………………………..……………telefon nr …………………………………
§ 8
1. Zmiana postanowień umowy dla swojej ważności wymaga formy pisemnej i potwierdzenia
przyjęcia jej przez obie strony umowy.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowania przepisy Kodeksu Cywilnego.
Ewentualne spory wynikłe z wykonywania niniejszej umowy rozstrzygać będzie właściwy dla Zamawiającego sąd powszechny.
Umowę niniejszą sporządzono w 3 egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy.
.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
......................................... .................................
* - niepotrzebne skreślić
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Magdalena Gawrońska
- Data udostępnienia w BIP: 2019-12-20 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-20 12:43:46
- Liczba odsłon: 459
- Historia dokumentu: