IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Kryterium środowiskowe - emisja spalin i hałasu | 20,00 |
Edukacja ekologiczna | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie na piśmie
pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian umowy sprzecznych z treścią oferty poza
przypadkami opisanymi w ust.
3. Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p. Zamawiający
dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w
następujących sytuacjach:
1) wystąpienie sytuacji niemożliwych do przewidzenia w czasie
prowadzenia usługi tj. siły wyższej - siła wyższa oznacza wydarzenie
nieprzewidywalne i będące poza kontrolą stron niniejszej umowy,
występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania
się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od
Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu
należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć;
2) wystąpienie zmiany przepisów podatkowych: stawki podatku VAT lub
innych obciążeń publiczno-prawnych - w takim przypadku niezmienna
pozostaje cena netto podana przez Wykonawcę w ofercie, zaś stosownej
zmianie ulega cena brutto;
3) zmiany innych przepisów prawa niż wymienione w pkt 2 jeżeli będą one
miały wpływ na sposób realizacji zamówienia lub zakres praw i obowiązków
stron.
4. Dopuszczalny zakres zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego
obejmuje możliwość zmiany terminów harmonogramu świadczonych usług
poprzez dostosowanie go do aktualnych potrzeb.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy
niestanowiących zmian w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, a w szczególności:
1) zmian ilości nieruchomości (posesji), z których odbierane i
zagospodarowywane są odpady komunalne;
2) zmian ilości lub pojemności pojemników (kontenerów), worków;
3) zmian harmonogramu odbioru odpadów;
4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny;
5) zmian w sposobie dokonywania płatności, rozliczania;
6) zmian danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, osób
kontaktowych itp.;
7) zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy
Bedlno lub innych uchwał dotyczących systemu gospodarowania odpadami
komunalnymi; w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się aneksowanie
umowy mające na celu dostosowanie jej treści do zmienionego regulaminu i
innych uchwał bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy.
6. Warunki dokonania zmian:
1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą
obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności;
2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy:
a) opisze zaistniałe okoliczności,
b) uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
c) obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na
wynagrodzenie Wykonawcy,
d) opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, na harmonogram;
3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na
piśmie.
7. Zmiany określone w ust. 5 pkt 1, 2, 3 nie wymagają sporządzenia
aneksu do umowy.
8. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do
pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy;
2) zmianie osób reprezentujących;
3) ogłoszeniu upadłości;
4) ogłoszeniu likwidacji;
5) zawieszeniu działalności;
6) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
9. Oprócz powyższych zmian, dopuszcza się zmiany w umowie, o których
mowa w art. 144 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w
wysokości nie przekraczającej 10% wartości zamówienia, określonej
pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-13, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: