Zobacz podgałęzie
Ogłoszenie nr 655907-N-2018 z dnia 2018-11-30 r.
Gmina
Bedlno: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa
projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina
Bedlno, krajowy numer identyfikacyjny 61101554300000, ul. Bedlno
24 , 99311 Bedlno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24
2821420, 2821770, 2821771, e-mail ug@bedlno.pl, faks 24 282 17 50.
Adres strony internetowej (URL): www.ugbedlno.bip.org.pl
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można
uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugbedlno.bip.org.pl
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy
Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych
narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP
WRAZ Z DOSTAWĄ LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO
Numer
referencyjny: 271.18.2018
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zmówienia jest zakup lekkiego oleju opałowego z
przeznaczeniem na cele grzewcze – w szacunkowej ilości 73 000
litrów z dostarczeniem do: 1) Szkoły Podstawowej im. Marii
Konopnickiej w Żeronicach, 2) Szkoły Podstawowej im. Bohaterów
Walk nad Bzurą w Szewcach Nadolnych, 3) Szkoły Podstawowej w
Bedlnie. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólny Słownikiem
Zamówień kod CPV- 09135100-5. Dostawy będą odbywać się
sukcesywnie do w/w lokalizacji Zamawiającego w terminach i ilościach
zgodnych z potrzebami Zamawiającego. Faktyczna ilość realizowanych
dostaw będzie zależna od potrzeb Zamawiającego. Ilość lekkiego
oleju opałowego w okresie trwania umowy nie jest możliwa do
określenia w sposób ścisły, gdyż zależna jest od warunków
meteorologicznych, niezależnych od Zamawiającego. Ilości wskazane
w SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie
zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy. Ilości te przyjęte będą
do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej,
jednakże Zamawiający zastrzega, iż umowa będzie realizowana
zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w
umowie środków, a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację
dostawy w wielkościach podanych w SIWZ. Dostawa przedmiotu umowy
będzie na podstawie składanego każdorazowo przez Zamawiającego
zamówienia. Zamówienie będzie składane za pomocą faksu lub
telefonicznie. Termin realizacji- z zawartą umową ( nie
uwzględniając dni wolnych od pracy) w dni powszednie od
poniedziałku do piątku w godzinach od 7/00 do 15/00. Dostawy będą
realizowane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w
legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju napędowego
grzewczego. Odbioru będą dokonywały osoby upoważnione przez
Zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych
zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy. Przedmiot
zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu
umowy, który stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Olej opałowy do
celów grzewczych powinien spełniać wymagania obowiązujące w
Polsce normy jakościowej PN-C 96024:2011, Aprobat Europejskich oraz
Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 roku w
sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla
olejów oraz rodzajów instalacji i warunków w których będą
stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2014r. poz. 1547).
Minimalne parametry oleju w temperaturze referencyjnej a) gęstość
w temp. 15°C, nie większa niż 0,86 kg/l b) wartość opałowa min
42,6 MJ/kg c) temperatura zapłonu, min 56°C d) lepkość
kinematyczna w 20°C, max. 6,00 mm2/s e) temperatura płynięcia, max
°C-20 f) zawartość siarki, max % ( m/m) 0,10 g) barwa czerwona h)
pozostałość po spopieleniu % (m/m) max. 0,01 Wykonawca przy każdej
dostawie winien okazać się świadectwem jakości, że oferowany
lekki olej opałowy spełnia wymagania Zamawiającego, a jego
parametry fizyczne, chemiczne oraz cieplne będą równe, bądź
lepsze, niż wyżej wymienione.
II.5)
Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe
kody CPV:
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na
jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data
rozpoczęcia: 2019-01-01
lub zakończenia:
2019-12-31
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Wymagane jest
złożenie przez Wykonawcę: 1) koncesji na obrót paliwami ciekłymi,
zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.
U. z 2012 r., poz. 1059) 2) aktualnego odpisu z właściwego
rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w
zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, 3) aktualnych zaświadczeń
właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu
stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 5) oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. (
załącznik nr 3 do SIWZ), 6) listy podmiotów należących do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów lub oświadczenia, że Wykonawca
nie należy do grupy kapitałowej ( załącznik nr 5 do SIWZ),
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie
warunków: Określenie warunków: Wymagane jest złożenie przez
Wykonawcę: 1) opłaconej polisy (kserokopia polisy + kserokopia
przelewu zapłaty składki), a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia,
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: Określenie warunków: Wymagane jest złożenie przez
Wykonawcę: 1) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji
Wykonawcy niezbędnych zasobów (wzór)- należy złożyć wyłącznie
w przypadku jeżeli dotyczy, 2) informacja o podwykonawstwie (wzór).
3) wykaz minimum 2 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw
porównywalnych z przedmiotowym zamówieniem ( 80 000- 90 000
litrów), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w
tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że
dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami są: -
poświadczenie- w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług
okresowych lub ciągłych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy
jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie mógł uzyskać
poświadczenia – ( załącznik nr 4 do SIWZ),
Zamawiający
wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy
wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24
ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona
w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8
ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie
o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona , obowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1) koncesji na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059) 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) opłaconej polisy (kserokopia polisy + kserokopia przelewu zapłaty składki), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 5) wykaz minimum 2 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw porównywalnych z przedmiotowym zamówieniem ( 70 000- 80 000 litrów), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami są: - poświadczenie- w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie mógł uzyskać poświadczenia – ( załącznik nr 4 do SIWZ),
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona ,
obowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1)
koncesji na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10
kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059) 2)
aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do
osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy,
3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, 4) opłaconej polisy (kserokopia polisy +
kserokopia przelewu zapłaty składki), a w przypadku jej braku
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia, 5) wykaz minimum 2 wykonanych w
okresie ostatnich 3 lat dostaw porównywalnych z przedmiotowym
zamówieniem ( 70 000- 80 000 litrów), a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia
dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane
należycie. Dowodami są: - poświadczenie- w odniesieniu do nadal
wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert lub oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn
Wykonawca nie mógł uzyskać poświadczenia – ( załącznik nr 4
do SIWZ),
III.5.2)
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna
liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu
zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą
zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie
ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane
jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja
będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin
ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w
toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas na realizację zamówienia |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia
negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie
uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla
wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram
postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia
liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział
negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień,
zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji
elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki
wprowadzenia zmian:
Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą
przepisów prawa oraz wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych
zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron,
przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w
zakresie: a) warunków płatności.
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data:
2018-12-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub
języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3)
Termin związania ofertą: do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6)
Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2018-11-30 15:18:23
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-30 15:18:23
- Liczba odsłon: 513
- Historia dokumentu: