IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści
oferty w zakresie: 1. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w
następujących sytuacjach: a) wystąpienie siły wyższej tj. działania i
zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane
przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa
globalnego kryzysu finansowego i inne, b) wystąpienie uniemożliwiające
kontynuowanie robót warunków atmosferycznych; warunków geotechnicznych;
warunków geologicznych; warunków wodnych; warunków hydrologicznych;
warunków odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; warunków terenowych w
szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów
budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części; a także
wystąpienie pożaru, c) wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia
odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z
zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w
celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania
badania archeologicznego, d) wystąpienie zmian w przepisach prawa w
zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub
świadczenia jednej lub obu stron, e) działanie lub zaniechanie organów
władzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzędowych interpretacji
przepisów dotyczących wykonania lub finansowania robót budowlanych, f)
wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w
przypadkach określonych w przepisach ustawy – Prawo budowlane, g) z
powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to
działanie nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron, h) z powodu
wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed
zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę oraz również w przypadku
wystąpienia wypadków drogowych powstałych w strefie robót Fakty powyższe
muszą być zgłoszone przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem i
zatwierdzone przez Zamawiającego. Strony ustalą nowy termin, który
zostanie wprowadzony aneksem do umowy biorąc pod uwagę czas trwania
zdarzenia. Uwaga: Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy
wynikła z działań lub braku działań Podwykonawcy będzie traktowana jako
przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić
podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. 2. Zmiany wynagrodzenia
umownego: a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego
zakresu robót. Strony ustalą wartość na podstawie danych z kosztorysu
ofertowego, która następnie zostanie wprowadzona aneksem do umowy. W
związku z prawem Zamawiającego do zaniechania określonych robót,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu odstąpienia,
odszkodowania itp. b) w przypadku realizacji dodatkowych robót
budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się
niezbędne do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia i zostaną
spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp.
Wykonawca do wyliczenia wartości robót dodatkowych przyjmie czynniki
cenotwórcze wynikające z kosztorysu ofertowego a w przypadku brakujących
cen w kosztorysie ofertowym, brakujące ceny zostaną przyjęte z zeszytów
SEKOCENBUD (jako średnie) za kwartał poprzedzający ich wbudowanie. W
przypadku zaistnienia opisanej sytuacji Zamawiający po dokonaniu zmiany
umowy zamieści w BZP ogłoszenie o zmianie umowy. c) W przypadku
zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji
zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do opisanych w
dokumentacji projektowej z uwagi na: postęp technologiczny, obniżenie
kosztów eksploatacji, wzrost wydajności urządzenia, poprawa
funkcjonalności - zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone
przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokóle
konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony
przez Wykonawcę kosztorys zamienny. Fakty powyższe muszą być zgłoszone
pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę i zatwierdzone przez
Zamawiającego, chyba że wnioskodawcą zmiany jest Zamawiający wówczas
Zamawiający występuje pisemnie do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany
będzie do wyliczenia wartości robót lub materiałów zamiennych przyjmując
czynniki cenotwórcze wynikające z kosztorysu ofertowego a w przypadku
brakujących cen materiałów w kosztorysie ofertowym, brakujące ceny
zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za kwartał
poprzedzający ich wbudowanie. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej
pozycji określonej w kosztorysie ofertowym. Fakty powyższe muszą być
zgłoszone pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę i zatwierdzone
przez Zamawiającego po uprzednim zaakceptowaniu przez instytucje
dofinansowującą. Zmiana wymaga podpisania przez strony aneksu. d) zmiany
stawki podatku od towarów i usług, Fakty powyższe muszą być zgłoszone
pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę i zatwierdzone przez
Zamawiającego. 3. Za zgodą strony umowy, dopuszcza się również dokonanie
zmian postanowień zawartej umowy w zakresie możliwości składania
faktur, w przypadku wystąpienia okoliczności objętych katalogiem zdarzeń
ust. 1 i 2 niniejszego pkt. XX, nawet w przypadku gdy zdarzenie te nie
spowoduje zmiany terminu wykonania robót budowlanych. 4. Zmiany osób
wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu
zamówienia, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień budowlanych.
Zmiana osób pełniących obowiązki Kierowników robót/ Kierownika budowy
musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania
przez Zamawiającego. 5. Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu
deklaracji odnośnie do podwykonawstwa poprzez: a) wskazanie innych
podwykonawców, b) rezygnację z podwykonawców, c) wskazanie innego
zakresu podwykonawstwa, d) wykonanie zamówienia przy pomocy
podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części
zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (art. 36b
ust. 1). W przypadku gdy zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy
podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach
określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu,
że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w
stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca
powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-15, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: