Zobacz podgałęzie
Ogłoszenie nr 588662-N-2018 z dnia 2018-07-13 r.
SPÓŁKA WODNA BEDLNO
WODNA BEDLNO: CZĘŚĆ I: DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI CZĘŚĆ II:
DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach wspierania rozwoju obszarów
wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na
rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Program Rozwoju Obszarów
Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy
niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu
zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez
zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić
zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz
podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby
do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: SPÓŁKA
WODNA BEDLNO WODNA BEDLNO, krajowy numer identyfikacyjny 001097800,
ul. BEDLNO 24 , 99-311 BEDLNO, woj. łódzkie, państwo
Polska, tel. 242821763, 242821763, e-mail swbedlno@op.pl,
swbedlno@op.pl, faks 242821763.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym
można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny
(proszę określić):
Spółka Wodna Bedlno
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie
udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na
której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Nie
http://www.ugbedlno.bip.org.pl/
Dostęp do dokumentów z
postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert
lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Spółka Wodna Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno
Komunikacja elektroniczna wymaga
korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny,
bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać
pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: CZĘŚĆ I: DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI
CZĘŚĆ II: DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
Numer referencyjny:
1/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert
częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo
do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może
zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest:
Część I: dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z
osprzętem (rok produkcji 2018); Część II: dostawa fabrycznie
nowego ciągnika rolniczego (rok produkcji 2017-2018). 4.2.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
Część I: Załącznik nr 2A – Wymagania techniczne
koparko-ładowarki, który będzie także stanowił załącznik do
oferty i umowy; Część II: Załącznik nr 2B – Wymagania
techniczne ciągnika rolniczego, który będzie stanowił załącznik
do oferty i umowy. 4.3. Wykonawca zobowiązany będzie do
dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do
rejestracji pojazdu. 4.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy
Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego
dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawcę wymaganych
norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa,
zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji
i oceny zgodności ze szczegółowymi warunkami technicznymi. 4.5.
Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym,
w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać
przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4.6.
Miejsce dostawy – siedziba Zamawiającego 4.7. Warunki płatności:
wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek
Wykonawcy w terminie maksymalnie do 30 dni. Podstawą do wystawienia
faktury jest bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy dostawy
podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. 4.8. Rozwiązania
równoważne: a) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia
(załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia
poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia,
źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty
lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę,
jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub
wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza
możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej
określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie
pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane
standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych
materiałów i urządzeń. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z
rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji
przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją i zapewnią
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
dokumentacji przetargowej oraz będą zgodne pod względem: gabarytów
i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba
elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość
funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość
materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość,
dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe,
konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów
emisyjnych. b) Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania
patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do
określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są
wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie
przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację
uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu
przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do
realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich
jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów
użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych
parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach. c)
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku odniesienia w
dokumentacji przetargowej do norm, europejskich ocen technicznych,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy
Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w
tym dokumenty równoważne. d) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego, e) W przypadku, gdy
Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych
materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do
kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i
urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
II.5)
Główny kod CPV: 43260000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
16000000-5 |
II.6) Całkowita wartość
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub
dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna
wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub
w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie
przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w
art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym
realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
60
lub
data rozpoczęcia: lub
zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia
do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający
nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie
Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w
tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie
zobowiązany wykazać Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: a) wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum: Część
I: jedną dostawę koparko- ładowarki, wraz z załączeniem dowodów
określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie; Część II: jedną dostawę ciągnika rolniczego, wraz z
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie; 3. Wykonawca może w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia,
lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów: 4.1. musi udowodnić zamawiającemu, że realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia. 4.2. W celu oceny, czy wykonawca
polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie
zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę
z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,
zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
zakres dostępnych wykonawcy
zasobów innego podmiotu,
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę,
przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
publicznego, czy podmiot, na
zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których
wskazane zdolności dotyczą.
Zamawiający wymaga od wykonawców
wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych
lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, W TERMINIE 3 DNI OD ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg. wzoru Załącznik nr 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego
oferta została najwyżej oceniona, obowiązany jest do złożenia
niżej wymienionych dokumentów: 2.1. wykazu dostaw wykonanych, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg. załącznika nr 6
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę
dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się
bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy
były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 1). b) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi (np. Liderowi / przedstawicielowi / partnerowi wiodącemu) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy c) oświadczenia wymienione w pkt. VII. 1 SIWZ d) Załącznik nr 2A – „Wymagania techniczne” dla części I wraz z wypełnioną kol. 2, lub/i Załącznik nr 2B „Wymagania techniczne” dla części II wraz z wypełnioną kol. 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na
temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert
w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia
oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba
wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat
umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów
elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych
katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia
ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej,
na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać
elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin
ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w
toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
20,00 |
Termin wykonania (dostawy) |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury,
o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem,
dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest
podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i
wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na
temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu
zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w
celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony
internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia,
które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki
wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania
zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w
zakresie: Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, które
może nastąpić w przypadku: 1. wystąpienia „siły wyższej”.
„Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza
kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a
powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy. Termin może
ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas trwania powyższych
okoliczności, 2. konieczności pozyskania nieprzewidzianych
wcześniej dokumentów, zaświadczeń, certyfikatów, decyzji itp. w
szczególności w wyniku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji
umowy, powodujących konieczność dostosowania przedmiotu dostawy.
Termin wykonania umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny
dla pozyskania dodatkowych dokumentów, 3. konieczności wprowadzenia
odmiennych rozwiązań od pierwotnie założonych w przedmiocie
dostawy, w szczególności w przypadku:
opóźnień w dostawie sprzętu lub urządzeń do zamontowania
spowodowanych niedostępnością na rynku (wycofanie z produkcji,
zmiana obowiązującego prawa),
pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń, sprzętu nowszej
generacji, możliwości poprawy
jakości lub parametrów użytkowych sprzętu, w tym z uwagi na
postęp technologiczny, zmiany
przepisów prawa wprowadzającej nowe wymagania co do sposobu
realizacji dostawy. Termin wykonania umowy może zostać przedłużony
o czas niezbędny dla wprowadzenia zmian w przedmiocie dostawy. Do
każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi opis
propozycji zmiany, w tym wpływ na termin wykonania zamówienia oraz
uzasadnienie zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o
charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-07-30, godzina: 09:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I: dostawa koparko-ładowarki |
1) Krótki opis przedmiotu
zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:4.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został
określony w: Część I: Załącznik nr 2A – Wymagania techniczne
koparko-ładowarki, który będzie także stanowił załącznik do
oferty i umowy; 4.3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i
przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji
pojazdu. 4.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca
zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego
dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawcę wymaganych
norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa,
zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji
i oceny zgodności ze szczegółowymi warunkami technicznymi. 4.5.
Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym,
w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać
przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4.6.
Miejsce dostawy – siedziba Zamawiającego 4.7. Warunki płatności:
wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek
Wykonawcy w terminie maksymalnie do 30 dni. Podstawą do wystawienia
faktury jest bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy dostawy
podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. 4.8. Rozwiązania
równoważne: a) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia
(załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia
poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia,
źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty
lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę,
jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub
wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza
możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej
określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie
pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane
standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych
materiałów i urządzeń. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z
rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji
przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją i zapewnią
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
dokumentacji przetargowej oraz będą zgodne pod względem: gabarytów
i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba
elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość
funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość
materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość,
dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe,
konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów
emisyjnych. b) Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania
patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do
określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są
wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie
przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację
uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu
przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do
realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich
jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów
użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych
parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach. c)
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku odniesienia w
dokumentacji przetargowej do norm, europejskich ocen technicznych,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy
Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w
tym dokumenty równoważne. d) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego, e) W przypadku, gdy
Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych
materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do
kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i
urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
2)
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 43260000-3,
3)
Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
20,00 |
Termin wykonania (dostawy) |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II: dostawa ciągnika rolniczego |
1) Krótki opis przedmiotu
zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:4.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został
określony w: Część II: Załącznik nr 2B – Wymagania techniczne
ciągnika rolniczego, który będzie stanowił załącznik do oferty
i umowy. 4.3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i
przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji
pojazdu. 4.4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca
zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego
dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawcę wymaganych
norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa,
zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji
i oceny zgodności ze szczegółowymi warunkami technicznymi. 4.5.
Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym,
w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać
przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4.6.
Miejsce dostawy – siedziba Zamawiającego 4.7. Warunki płatności:
wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek
Wykonawcy w terminie maksymalnie do 30 dni. Podstawą do wystawienia
faktury jest bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy dostawy
podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego. 4.8. Rozwiązania
równoważne: a) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia
(załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia
poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia,
źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty
lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę,
jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub
wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza
możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej
określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie
pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane
standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych
materiałów i urządzeń. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z
rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji
przedmiotu zamówienia z załączoną dokumentacją i zapewnią
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
dokumentacji przetargowej oraz będą zgodne pod względem: gabarytów
i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba
elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość
funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość
materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość,
dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe,
konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów
emisyjnych. b) Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania
patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do
określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są
wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie
przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację
uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu
przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do
realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich
jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów
użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych
parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach. c)
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku odniesienia w
dokumentacji przetargowej do norm, europejskich ocen technicznych,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy
Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w
tym dokumenty równoważne. d) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że
oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego, e) W przypadku, gdy
Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych
materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do
kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i
urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
2)
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,
3)
Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje
o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4)
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
20,00 |
Termin wykonania (dostawy) |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2018-07-13 12:22:26
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-13 12:23:13
- Liczba odsłon: 1075
- Historia dokumentu: