IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Informacja na temat wadium
– w wysokości 1.500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 30,00 |
Termin wykonania zamówienia | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści
oferty w zakresie: 1. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w
następujących sytuacjach: a) wystąpienie siły wyższej tj. działania i
zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane
przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa
globalnego kryzysu finansowego i inne, b) wystąpienie uniemożliwiające
kontynuowanie robót warunków atmosferycznych; warunków geotechnicznych;
warunków geologicznych; warunków wodnych; warunków hydrologicznych;
warunków odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; warunków terenowych w
szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji, fragmentów
budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich części; a także
wystąpienie pożaru, c) wystąpienie w trakcie wykonywania zamówienia
odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z
zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w
celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania
badania archeologicznego, d) wystąpienie zmian w przepisach prawa w
zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub
świadczenia jednej lub obu stron, e) działanie lub zaniechanie organów
władzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzędowych interpretacji
przepisów dotyczących wykonania lub finansowania robót budowlanych, f)
wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w
przypadkach określonych w przepisach ustawy – Prawo budowlane, g) z
powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to
działanie nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron, h) z powodu
wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed
zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę oraz również w przypadku
wystąpienia wypadków drogowych powstałych w strefie robót Fakty powyższe
muszą być zgłoszone przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem i
zatwierdzone przez Zamawiającego. Strony ustalą nowy termin, który
zostanie wprowadzony aneksem do umowy biorąc pod uwagę czas trwania
zdarzenia. Uwaga: Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy
wynikła z działań lub braku działań Podwykonawcy będzie traktowana jako
przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić
podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. 2. Zmiany wynagrodzenia
umownego: a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego
zakresu robót. Strony ustalą wartość na podstawie danych z kosztorysu
ofertowego, która następnie zostanie wprowadzona aneksem do umowy. W
związku z prawem Zamawiającego do zaniechania określonych robót,
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu odstąpienia,
odszkodowania itp. b) w przypadku realizacji dodatkowych robót
budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się
niezbędne do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia i zostaną
spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp.
Wykonawca do wyliczenia wartości robót dodatkowych przyjmie czynniki
cenotwórcze wynikające z kosztorysu ofertowego a w przypadku brakujących
cen w kosztorysie ofertowym, brakujące ceny zostaną przyjęte z zeszytów
SEKOCENBUD (jako średnie) za kwartał poprzedzający ich wbudowanie. W
przypadku zaistnienia opisanej sytuacji Zamawiający po dokonaniu zmiany
umowy zamieści w BZP ogłoszenie o zmianie umowy. c) W przypadku
zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji
zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do opisanych w
dokumentacji projektowej z uwagi na: postęp technologiczny, obniżenie
kosztów eksploatacji, wzrost wydajności urządzenia, poprawa
funkcjonalności - zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone
przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokóle
konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony
przez Wykonawcę kosztorys zamienny. Fakty powyższe muszą być zgłoszone
pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę i zatwierdzone przez
Zamawiającego, chyba że wnioskodawcą zmiany jest Zamawiający wówczas
Zamawiający występuje pisemnie do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany
będzie do wyliczenia wartości robót lub materiałów zamiennych przyjmując
czynniki cenotwórcze wynikające z kosztorysu ofertowego a w przypadku
brakujących cen materiałów w kosztorysie ofertowym, brakujące ceny
zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za kwartał
poprzedzający ich wbudowanie. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej
pozycji określonej w kosztorysie ofertowym. Fakty powyższe muszą być
zgłoszone pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę i zatwierdzone
przez Zamawiającego po uprzednim zaakceptowaniu przez instytucje
dofinansowującą. Zmiana wymaga podpisania przez strony aneksu. d) zmiany
stawki podatku od towarów i usług, Fakty powyższe muszą być zgłoszone
pisemnie wraz z uzasadnieniem przez Wykonawcę i zatwierdzone przez
Zamawiającego. 3. Za zgodą strony umowy, dopuszcza się również dokonanie
zmian postanowień zawartej umowy w zakresie możliwości składania
faktur, w przypadku wystąpienia okoliczności objętych katalogiem zdarzeń
ust. 1 i 2 niniejszego pkt. XX, nawet w przypadku gdy zdarzenie te nie
spowoduje zmiany terminu wykonania robót budowlanych. 4. Zmiany osób
wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu
zamówienia, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień budowlanych.
Zmiana osób pełniących obowiązki Kierowników robót/ Kierownika budowy
musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania
przez Zamawiającego. 5. Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu
deklaracji odnośnie do podwykonawstwa poprzez: a) wskazanie innych
podwykonawców, b) rezygnację z podwykonawców, c) wskazanie innego
zakresu podwykonawstwa, d) wykonanie zamówienia przy pomocy
podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części
zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (art. 36b
ust. 1). W przypadku gdy zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy
podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach
określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu,
że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w
stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca
powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-06-29, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: