Zobacz podgałęzie
Ogłoszenie nr 618832-N-2017 z dnia 2017-11-24 r.
Gmina
Bedlno: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów wraz z opieką
niepełnoprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Bedlno do ośrodków - placówek
opiekuńczo -wychowawczych".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1)
NAZWA I ADRES:
Gmina Bedlno, krajowy numer identyfikacyjny
61101554300000, ul. Bedlno 24
,
99311
Bedlno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
24 2821420, 2821770,
2821771, e-mail
ug@bedlno.pl,
faks
24 282 17 50.
Adres strony internetowej (URL):
www.ugbedlno.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy) :
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni
dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest
ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Urząd Gminy Bedlno,
Bedlno 24,99-311 Bedlno
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga
korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego:
Świadczenie
usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów wraz z opieką niepełnoprawnych
zamieszkałych na terenie Gminy Bedlno do ośrodków - placówek opiekuńczo -wychowawczych".
Numer referencyjny:
271.03.2018
Przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania
ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na
które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest
usługa polegająca na dowozie i odwozie uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką
zamieszkałych na terenie Gminy Bedlno do ośrodków-placówek opiekuńczo-
wychowawczych : Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego Nr 1 im. Marii
Konopnickiej , ul. Przemysłowa 6, 99-300 Kutno, Ośrodka Rehabilitacyjnego
–Edukacyjno -Wychowawczego „NIEZABUDKA” w Kutnie, ul. 29 Listopada 27, 99-300
Kutno, Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego Nr 2 , ul. Kościuszki
24,99-300 Kutno w dni wynikające z organizacji roku szkolnego 2017/2018. Wykaz
ośrodków może ulec zmianie w przypadku konieczności zorganizowania dodatkowego
dowozu do innego ośrodka -placówki opiekuńczo-wychowawczej. Dowóz realizowany
będzie z miejsca zamieszkania ucznia w okresie objętym umową. Ilość uczniów
dowożonych i odwożonych do ośrodków - placówek opiekuńczo -wychowawczych na
dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego wynosi 7 osób – Wykaz miejscowości z
których mogą być dowożeni uczniowie niepełnosprawni z miejsc zamieszkania do
ośrodków-placówek szkolno-wychowawczych zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ.
Ilość uczniów jest prognozowana i może ulec zmianie. Odjazdy i przyjazdy będą
realizowane przez Wykonawcę : dojazd rano po ucznia do jego miejsca
zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 6:30 i zabranie ucznia z
placówki-ośrodka nie później niż o godz. 15:00 i z powrotem dowiezione do
miejsca zamieszkania, W przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
w tym: niekorzystne warunki atmosferyczne, nieprzewidziane zdarzenia losowe na
drodze, awaria pojazdu, nie zwalnia Wykonawcy to ze zorganizowania i wykonania
dowozu. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 10
do SIWZ – Projekt Umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w
treści umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144
ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca zapewni opiekę dla uczniów niepełnosprawnych w
formie stałej obecności opiekuna posiadającego niezbędne kwalifikacje oraz
ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Każda z osób
wykonujących usługę musi posiadać środek łączności (np. telefon, radio CB).
Opiekunem uczniów nie może być kierowca pojazdu. W przypadku awarii środka
transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu,
spełniający warunki SIWZ i zapisy umowy w taki sposób, aby nie powodować zbyt
dużych opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych
dodatkowych kosztów. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka
transportu oraz kierowcy w sytuacji określonej wyżej Zamawiający zleci osobie
trzeciej wykonanie zastępczej usługi, a kosztami obciąży Wykonawcę . Przed
złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej analizy
warunków wykonania zamówienia (wizja lokalna) w celu uzyskania informacji
niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy Wykonawca ponosi
pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji
zamówienia.
II.5) Główny kod CPV:
60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60100000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia)
:
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub
dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym
okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie
zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który
został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub
dniach:
lub
data rozpoczęcia:
2018-01-01
lub
zakończenia:
2018-12-31
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
2018-01-01 |
2018-12-31 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków:
wykażą,
że posiadają wiedzę i doświadczenie z okresu ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie wykonywał lub wykonuje minimum cztery usługi polegające na
dowozie osób niepełnosprawnych,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: posiadają licencję (zezwolenie, uprawnienia, koncesje)
uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie
transportu drogowego osób, posiadają lub mają zapewniony dostęp (umowa najmu,
umowa leasingu) do w pełni sprawnych technicznie pojazdów, dysponują
odpowiednio wykwalifikowanym personelem – Wykonawcy muszą dysponować kierowcami
posiadającymi odpowiednie uprawnienia, oraz osobami, które mogą świadczyć
opiekę nad przewożonymi uczniami, osoby te muszą mieć odpowiednie przeszkolenie
bhp, pierwszej pomocy przedmedycznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje
następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów
selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia
wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w
postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,
którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem,
dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej
(przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których
wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii |
20,00 |
termin płatności należności za faktury |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której
mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa
innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Zamawiający przewiduje
możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego
na realizację przedmiotowego zadania w zakresie osób wskazanych w umowie, w
sytuacji zaistnienia konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i
Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zobowiązań stron w okresie trwania
umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku ustawowej
zmiany stawki VAT. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów
umowy w związku z ewentualną zmianą ustawy o systemie oświaty lub innych ustaw.
Każdorazowa zmiana wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji
o charakterze poufnym
(jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o
charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-12-04, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu
zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Wójt Gminy Bedlno
Krzysztof Kołach
|
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2017-11-24 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-11-24 15:36:38
- Liczba odsłon: 599
- Historia dokumentu: