Zobacz podgałęzie
Ogłoszenie nr 619108-N-2017 z dnia 2017-11-20 r.
Gmina
Bedlno: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów zamieszkałych na
terenie Gminy Bedlno do szkół ".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1)
NAZWA I ADRES: Gmina Bedlno, krajowy numer identyfikacyjny 61101554300000, ul. Bedlno 24 , 99311 Bedlno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 2821420, 2821770,
2821771, e-mail ug@bedlno.pl,
faks 24 282 17 50.
Adres strony internetowej (URL): ugbedlno.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń
lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni
dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której
zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest
ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
urząd Gminy Bedlno,
Bedlno 24, 99-311 Bedlno
Komunikacja elektroniczna wymaga
korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Świadczenie
usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Bedlno
do szkół ".
Numer referencyjny: 271.11.2017
Przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania
ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na
które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie uczniów zamieszkałych na
terenie Gminy Bedlno do szkół w dni wynikające z organizacji roku szkolnego, z
uwzględnieniem okazjonalnych zmian wynikających w szczególności z faktu
uwzględnienia dni dodatkowo wolnych, których konieczność wynika z organizacji
roku szkolnego – wg rozkładu okazjonalnego uzgodnionego z Zamawiającym. Dowóz
realizowany będzie z wyznaczonych na terenie Gminy Bedlno przystanków do Szkoły
Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Żeronicach, Szkoły Podstawowej im. 37
Łęczyckiego Pułku Piechoty im. ks. J. Poniatowskiego w Pleckiej Dąbrowie,
Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Walk nad Bzurą w Szewcach Nadolnych, Szkoły
Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie i Szkoły Podstawowej w Bedlnie
oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II w Bedlnie w okresie objętym umową. Przebieg
tras dowozu i odwozu uczniów dojeżdżających do szkół określono w załączniku nr
4 do SIWZ zatytułowanym „Wykaz tras dowozu i odwozu uczniów do szkół
podstawowych i gimnazjum”. Szczegółowe ustalenie tras dowozu i odwozu uczniów,
godzin przyjazdu autobusów i ich odjazdu dokonane zostanie w uzgodnieniu
pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. W całym okresie obowiązywania umowy
Wykonawca zobowiązuje się do nieograniczania ilości dowozów i odwozów uczniów,
zachowania wykazu tras dowozu i odwozu uczniów, zgodnie z załącznikiem nr 4 do
niniejszego SIWZ. Miesięcznie autobusy na trasach wymienionych w załączniku nr
4 do SIWZ pokonują około 12.000 km. Ilość uczniów dowożonych i odwożonych do
szkół na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego wynosi 348. Ilość uczniów
jest prognozowana i może ulec zmianie. Dowóz będzie odbywał się na podstawie
imiennych biletów miesięcznych wystawionych przez Wykonawcę na podstawie wykazu
uprawnionych do korzystania z usług przedkładanego każdego miesiąca przez
Zamawiającego z uwzględnieniem bieżących potrzeb. Jeżeli zaistnieje uzasadniona
potrzeba zmiany trasy dowozu i odwozu uczniów z terenu Gminy Bedlno do szkół
zgłaszana zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ostatecznie
zatwierdzona przez Zamawiającego, zmiana tras i przystanków może zostać
dokonana z odpowiednim wyprzedzeniem – 3 dni, z zastrzeżeniem, że godzina
odjazdu uczniów z miejsc przystankowych nie może być wcześniejsza niż 6:40, a
godzina przyjazdu uczniów do szkoły nie może być późniejsza niż 10 minut przed rozpoczęciem
zajęć w szkołach podstawowych i gimnazjum, zaś długość trasy nie wydłuży się
więcej niż 10 km. Wykonawcę obciążać będą wszelkie koszty związane ze
spełnieniem wymogów wymaganych od przewoźnika wynikające z ustaw oraz innych
przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami
świadczenia usługi, w szczególności podatek od środków transportowych.
Wykonawca zobowiązany będzie do uregulowania opłaty związanej z podatkiem od
środków transportowych po otrzymaniu od Zamawiającego noty obciążeniowej w
terminie wskazanym w nocie. Autobusy świadczące usługę winny spełniać
szczególne warunki techniczne, w tym wymagane prawem licencje i pozwolenia oraz
badania techniczne pojazdów i posiadać wyposażenie dla zapewnienia jak
najwyższego poziomu bezpieczeństwa przewożonym uczniom. Dla prawidłowości
realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia autobusów w
odpowiednie tablice ostrzegawcze informujące innych użytkowników ruchu
drogowego o wsiadaniu i wysiadaniu z nich dzieci. W roku szkolnym w okresie
realizacji zamówienia Wykonawca będzie świadczył również: nieodpłatnie usługę
przewozu dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum na
terenie Gminy Bedlno, a zamieszkałych poza terenem Gminy Bedlno. W celu realizacji
tego obowiązku do niniejszego SIWZ załączono załącznik nr 5 określający wykaz
przystanków dla uczniów zamieszkałych poza terenem Gminy Bedlno zatytułowany
„Wykaz przystanków, z których będzie następował przewóz uczniów zamieszkałych
poza terenem Gminy Bedlno przewożonych do szkół podstawowych i gimnazjum
znajdujących się na terenie Gminy Bedlno”. Usługa w tym zakresie nie będzie
finansowana w ramach oferowanej ceny ryczałtowej. Ponadto Wykonawca będzie
świadczył odpłatnie w ramach opłat biletowych, usługi transportowe na rzecz
mieszkańców Gminy Bedlno, a w szczególności na rzecz młodzieży uczącej się w
szkołach ponadgimnazjalnych, pod warunkiem dysponowania miejscami wolnymi.
Odpłatność za wyżej wskazane usługi transportowe świadczone na rzecz mieszkańców
Gminy Bedlno, a w szczególności na rzecz młodzieży uczącej się w szkołach
ponadgimnazjalnych realizowana będzie indywidualnie z Wykonawcą, nie
zobowiązuje i nie obciąża w żaden sposób Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje
realizację dowozu na wyznaczonych trasach zgodnie z godzinami przyjazdu i
odjazdu autobusów uzgodnionymi z Zamawiającym po zawarciu umowy na dowóz i
odwóz uczniów, najpóźniej w terminie do 15 stycznia 2018 r. oraz do 15 września
2018 r. Odjazdy i przyjazdy będą realizowane przez Wykonawcę punktualnie na
poszczególnych trasach i z poszczególnych przystanków z wyjątkiem przyczyn
niezależnych od Wykonawcy, w tym: niekorzystne warunki atmosferyczne,
nieprzewidziane zdarzenia losowe na drodze, awaria autobusu. Szczegółowe
warunki przedmiot zamówienia zawarte są w załączniku nr 10 do SIWZ – Projekt
Umowy. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt opiekę nad
przewożonymi uczniami w formie stałej obecności co najmniej jednego opiekuna
posiadającego stosowne uprawnienia w każdym z autobusów. Opiekunem uczniów nie
może być kierowca autobusu. Wykonawca wydzierżawi od Gminy Bedlno trzy autobusy
marki Autosan o numerach rejestracyjnych: EKU C082 – rok produkcji 2000, PCL
0434 – rok produkcji 1998, EKU 16V2 – rok produkcji 2012 rok, którymi będzie
świadczyć usługę dowozu i odwozu uczniów do szkół. Dzierżawa w/w autobusów
obejmuje również miejsca postojowe wyznaczone w garażu, w miejscowości Bedlno i
obowiązuje przez cały okres trwania umowy i realizacji usługi ( z wyłączeniem
wakacji tj.m-ch lipiec i sierpień). Szczegółowe warunki dzierżawy zawarte są w
załączniku nr 11 do SIWZ – Projekt Umowy Dzierżawy. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość dokonywania w każdym czasie kontroli prawidłowości wykonywania przez
Wykonawcę usługi na poszczególnych trasach wraz z kontrolą każdego z pojazdów,
ich wymagań technicznych oraz ciągłości badań technicznych. Wykonawca
zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego oraz (w razie potrzeby)
jednostki Policji i Pogotowia Ratunkowego o każdej awarii/ wypadku autobusu na
trasie w czasie w czasie wykonywania przewożenia uczniów. W przypadku awarii
lub wypadku autobusu na trasie, choroby kierowcy lub innych nieprzewidzianych
okoliczności związanych z przewozami Wykonawca na własny koszt organizuje dowóz
zastępczy w sposób zapewniający bezpieczeństwo i wygodę dzieci , a o
zakłóceniach powiadamia Zamawiającego, a w razie potrzeby (awarii, wypadku)
także jednostki Policji i Pogotowia Ratunkowego. W przypadku spadku temperatury
na dworze poniżej 5 °C Wykonawca zobowiązuje się do ogrzewania autobusu w
czasie przewożenia dzieci i uczniów. Przed złożeniem oferty zaleca się
Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej analizy warunków wykonania zamówienia
(wizja lokalna) w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty
i zawarcia umowy. Każdy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku
lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, w tym ocenę stanu
technicznego autobusów wskazanych do dzierżawy.
II.5) Główny kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60100000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub
dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym
okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie
zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który
został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-01-01 lub zakończenia:
2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: wykażą,
że posiadają wiedzę i doświadczenie z okresu ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie wykonywał lub wykonuje minimum cztery usługi polegające na
dowozie uczniów,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadają licencję
(zezwolenie, uprawnienia, koncesje) uprawniającą do podejmowania i wykonywania
działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: posiadają lub mają zapewniony
dostęp (umowa najmu, umowa leasingu, umowa dzierżawy) do w pełni sprawnych
technicznie pojazdów, dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem –
Wykonawcy muszą dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienia
oraz osobami, które mogą świadczyć opiekę nad przewożonymi uczniami, osoby te
muszą mieć odpowiednie przeszkolenie bhp, pierwszej pomocy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje
wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje
następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów
selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia
wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium 1. Oferta winna być
zabezpieczona wadium w wysokości 4.200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście
złotych). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie
oferty tj. do dnia 28.11.2017 roku do godz. 9:00 3. Wykonawca może wnieść
wadium w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. W przypadku wnoszenia
wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na
rachunek: Bank Spółdzielczy „Wspólna Praca” Nr 28 9021 0008 0010 6454 2000 0028
(Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu).Za skuteczne
wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym
terminie i godzinie znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.
5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca
składa wraz z ofertą (jako oddzielny, nie spięty z ofertą) oryginał dokumentu.
Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde
pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie
Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach
określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Oferta
nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10.
9.Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 10.Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 10 zwraca niezwłocznie wadium
na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów
lub oświadczeń.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w
postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,
którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych
do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których
wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii |
20,00 |
termin płatności |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której
mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa
innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących
wypadkach: a)Zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku, gdy nastąpi
zmiana trasy przejazdów na odcinku ponad 10 km. oraz ilość dowożonych uczniów.
b) Zmiany obligatoryjne spowodowane nowelizacją przepisów prawnych, mających
zastosowanie przy realizacji umowy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany
umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. 3. Zamawiający przewiduje
możliwość dokonania zmiany zapisów umowy w przypadku ewentualnej zmiany
przepisów prawa oświatowego 4.Zaistnienia okoliczności, których w dniu zawarcia
umowy nie można było przewidzieć. Każdorazowa zmiana wymaga sporządzenia aneksu
w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji
o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o
charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu
zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Janina Wawrzyńczak
- Data udostępnienia w BIP: 2017-11-20 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-11-20 20:59:31
- Liczba odsłon: 632
- Historia dokumentu: