OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Bedlno, 99 – 311 Bedlno, Bedlno 24
Tel. (024) 282 14 23, fax. (024) 282 17 50
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.186.000 Euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: https://ugbedlno.bip.org.pl
ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:
Gmina Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 50 zł.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni destruktowych dróg gminnych.
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia:
Wariant I: remont cząstkowy nawierzchni destruktowych dróg gminnych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco do 10cm - ok.162 m 2
Wariant II: remont cząstkowy nawierzchni destruktowych dróg gminnych emulsją asfaltową i grysem na zimno do 5cm - 162 m2 .
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 45233142-6.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: nie
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: tak
WYKONANIE ZAMÓWIENIA w terminie do - 31.08.2015 r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej
ustawy.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
W
ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
▪
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w
art. 22 ust. 1 wskazanej
ustawy
▪ wykazania się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż wykonał najważniejsze roboty w zakresie co najmniej dwóch zadań typu budowa, przebudowa lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł. brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznych oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
▪ złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej
ustawy
▪ wykazania, iż osoba która będzie kierować robotami budowlanymi posiada wymagane
uprawnienia do kierowania robotami w zakresie robót drogowych oraz że jest wpisana
na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej
ustawy.
2. Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawców braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, na potwierdzenie wymaga złożenia n/w dokumentów:
a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w
myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 8 SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę „spełnia - nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo
zamówień publicznych - druk załącznika Nr 3 do SIWZ,
b) wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących dwóch najważniejszych robót w zakresie budowy, przebudowy
lub remontu o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł. brutto określających, czy roboty
te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane
zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone - wg
załącznika nr 5 do SIWZ.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności
odpowiadających za kierowanie robotami budowlanymi (minimum potwierdzenie wymogu
określonego w pkt. VI. 1 c), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania
tymi osobami - wg załącznika nr 6 do SIWZ.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia – wg załącznika nr 6.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga złożenia n/w dokumentów:
a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w
myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. załącznika nr 4 do SIWZ,
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. VI 1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt VIII SIWZ, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
3.
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących
wspólnie (konsorcjum
lub spółka cywilna itp.),
3.1 Oferta tych wykonawców musi
spełniać następujące wymogi:
Oferta musi być przedstawiona jako jedna oferta uczestniczących podmiotów.
Oferta (wraz z załącznikami oświadczeniami i dokumentami) winna być podpisana przez upoważnionego Pełnomocnika (np. Lidera / przedstawiciela / partnera wiodącego).
Pełnomocnik winien być upoważniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji Pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie – upoważnienie / pełnomocnictwo należy załączyć do oferty (oryginał)
Oświadczenie i kopie dokumentów potwierdzające brak wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp podpisuje / są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, którego zostały dołączone do oferty oświadczenie i kopie dokumentów.
3.2. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych:
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone oddzielnie lub jako wspólne – spełnienie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
Oświadczenie i dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania wymienione w pkt. VII.2. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną.
W przypadku spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt. VII.2.c i VII.2.d mają dotyczyć zarówno wspólników spółki cywilnej, jak również i samej spółki cywilnej.
4. Zamawiający dopuszcza także równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.).
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII . 2 lit. b, c, d SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt.5. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał).
Inne
dokumenty niewymienione wyżej:
Listę
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o
której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z
informacją czy istniejące powiązania nie prowadzą do
zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w
postępowaniu o udzielenie zamówienia lub informację o tym, że
nie należy do grupy kapitałowej – wg
załącznika nr 7.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: cena - 96 % , okres gwarancji 4%
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.Termin składania ofert: 07.07.2015 roku do godz. 9.00
2.Miejsce: w sekretariacie Gminy Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno
3.Otwarcie ofert: 07.07.2015 roku o godz. 9.10
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
DATA ZAMIESZCZENIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: 22.06.2015 ROKU
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
GMINA BEDLNO, BEDLNO 24, 99-311 BEDLNO
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 22.06.2015 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„ Remont cząstkowy nawierzchni destruktowych dróg gminnych „.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kinga Włodarczyk
- Data udostępnienia w BIP: 2015-06-22 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-22 15:08:47
- Liczba odsłon: 532
- Historia dokumentu: