OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

 

NAZWA  I  ADRES  ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Bedlno, 99-311 Bedlno, Bedlno 24

tel. (024) 282 14 23, fax (024) 282 17 50

 

OKREŚLENIE  TRYBU  ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 200 000 euro, na podstawie art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 roku Nr 113, poz. 759 ze zm.).

 

ADRES  STRONY  INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  UMIESZCZONA  JEST  SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH    WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA:  http://www.ugbedlno.bip.org.pl/

 

ADRES  POD  KTÓRYM  MOŻNA  UZYSKAĆ  SIWZ:

Gmina Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi  50,00 złotych.

 

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA:

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

„ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Bedlno”.

2. Rodzaj zamówienia: usługi

3. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia odbiór  i zagospodarowanie:

a) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych, papieru, tektury,

b) szkła,

c) pozostałych zmieszanych odpadów  komunalnych,

d) przeterminowanych leków i chemikalii, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego  i elektronicznego, mebli i innych  odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów budowlanych  i rozbiórkowych.

2) Realizując zagospodarowanie odebranych  odpadów komunalnych, podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania:

a) zmieszanych odpadów komunalnych  do Regionalnej  Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych  (RIPOK w Krzyżanówku gm. Krzyżanów)  lub w uzasadnionych przypadkach do  instalacji zastępczych przewidzianych do obsługi  I regionu gospodarki odpadami komunalnymi  zgodnie z   uchwałą nr XXVI/482/12 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 r.;

b) selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., art. 17, z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do Regionalnej  Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub instalacji zastępczych, o których mowa w lit. a).

3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub RIPOK bądź instalacji zastępczych.

4) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz worki lub pojemniki do zbiórki selektywnej, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bedlno, zwanym dalej Regulaminem oraz zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Pojemniki powinny być dostosowane do mechanicznego odbierania odpadów. Worki na odpady (o minimalnej  pojemności 60l)  powinny być wykonane z materiału o wytrzymałości odpowiedniej do ich pojemności z ilustrowanym lub słownym oznaczeniem właściwych segregowanych odpadów do nich trafiających, przy czym worki na odpady:  tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, papier, tektura  (razem) tzw. frakcja sucha - powinny być  koloru żółtego natomiast  worki na  szkło – powinny być koloru zielonego.

Ilość i pojemność pojemników/worków powinna być dostosowana do ilości osób z nich korzystających, przy  czym   na  jednego  mieszkańca    powinno  przypadać  co   najmniej :   20   l  pojemności  pojemników   na pozostałe zmieszane odpady komunalne i  resztki z sortowania, 20 l pojemności pojemników lub worków  na  tzw. frakcję suchą i  15 l pojemności pojemników lub worków  na szkło. Ilość pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu przedstawionemu Wykonawcy przez Zamawiającego. Zapotrzebowanie na worki Wykonawca uzgodni z właścicielami nieruchomości przy uwzględnieniu wymaganych minimalnych pojemności.

5) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni pojemniki/kontenery  do zbierania: przeterminowanych leków i chemikalii, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego  i elektronicznego, mebli i innych  odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów budowlanych  i rozbiórkowych.

6) W związku z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami.

WSPÓLNY  SŁOWNIK  ZAMÓWIEŃ (CPV) :

90513100-7

Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90511000-2

Usługi wywozu odpadów

90600000-3

Usługi sprzątania oraz sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

 

CZY  DOPUSZCZA  SIĘ  ZŁOŻENIE OFERTY  CZĘŚCIOWEJ: Nie

 

CZY  DOPUSZCZA  SIĘ  ZŁOŻENIE OFERTY  WARIANTOWEJ: Nie

 

WYKONANIE  ZAMÓWIENIA:  w terminie do 31 grudnia 2014 roku

WARUNKI  UDZIAŁU  W  POSTĘPOWANIU  ORAZ  OPIS  SPOSOBU  DOKONYWANIA  OCENY  SPEŁNIANIA  TYCH  WARUNKÓW:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

W  ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:

- złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy;

- posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej, zgodnie z art. 9c ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;

- posiadania uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie posiadania zezwolenia na transport odpadami  wydanego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach lub posiadania zezwolenia na odzysk i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 grudnia 2003 roku w sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub transport nie wymagają zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz. U. z 2004 roku Nr 16, poz.154 ze zm.)jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport odpadów ;

b) posiadania wiedzy i doświadczenia;

W  ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:

- złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy;

- wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług dotyczących odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, przez okres co najmniej 1 roku, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane  oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub są wykonywane należycie;

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia;

W  ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:

- złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy;

oraz  wykazania, iż dysponuje:

- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;

- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych;

- co najmniej 1 pojazdem  do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej;

- Wykonawca musi dysponować bazą magazynowo – transportową usytuowaną na terenie Gminy Bedlno  lub w odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy;

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;

W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:

- złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy;

- wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie  mniejszą niż 300.000 PLN.

 

WYKAZ  OŚWIADCZEŃ  I  DOKUMENTÓW  JAKIE  MAJĄ  DOSTARCZYĆ  WYKONAWCY  W  CELU  POTWIERDZENIA  SPEŁNIANIA  WARUNKÓW  UDZIAŁU  W  POSTĘPOWANIU:

 

1.       W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 

a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy,

b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Bedlno w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach),

c) zezwolenie na transport odpadów  wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 grudnia 2003 roku w sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub transport nie wymagają zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz. U. z 2004 roku Nr 16, poz.154 ze zm.)jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport odpadów ;

d) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług dotyczących odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, przez okres co najmniej 1 roku, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,

e) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami ,

f) opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 300.000,00 zł.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał).

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:

a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

 

2.       W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia n/w dokumentów:

a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia ,

b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9  ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VI.2 SIWZ.

 

3.      Oferta wspólna:

3.1. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum lub spółka cywilna itp.), oferta tych wykonawców musi spełniać następujące wymogi:

- oferta musi być przedstawiona jako jedna oferta uczestniczących podmiotów.

-oferta (wraz z załącznikami oświadczeniami i dokumentami) winna być podpisana przez upoważnionego Pełnomocnika (np. lidera / przedstawiciela / partnera wiodącego).

- Pełnomocnik winien być upoważniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji Pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie – upoważnienie / pełnomocnictwo należy załączyć do oferty

- oświadczenie i kopie dokumentów potwierdzające brak wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych podpisuje / ją poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, którego zostały dołączone do oferty oświadczenie i kopie dokumentów.

3.2. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych:

- oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone oddzielnie lub jako wspólne – spełnienie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.

- oświadczenie i dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania wymienione w składają wszyscy Wykonawcy  składający ofertę wspólną.

- w przypadku spółki cywilnej dokumenty mają dotyczyć zarówno wspólników spółki cywilnej, jak również i samej spółki cywilnej.

 

4. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 5-8, 10-11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10-11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

 

5. Jeżeli  wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

1) pkt. VI ppkt.2 lit. b), c), d), SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 5.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

 

INFORMACJA  NA  TEMAT  WADIUM:

Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 8.500,00 złotych         ( słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100).

 

KRYTERIA  OCENY  OFERT  I  ICH  ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

 

MIEJSCE  I  TERMIN  SKŁADANIA  OFERT:

1. Termin składania ofert: 08 maja 2013 roku do godz. 10.00

2. Miejsce: w sekretariacie Gminy Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno

3.  Otwarcie ofert:  08 maja 2013 roku o godz. 10.15 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy.

 

TERMIN  ZWIĄZANIA  OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

INFORMACJE  NA  TEMAT  UMOWY  RAMOWEJ:

 Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

INFORMACJE  O  ZAMIARZE  USTANOWIENIA  DYNAMICZNEGO  SYSTEMU  ZAKUPÓW  WRAZ  Z  ADRESEM  STRONY  INTERNETOWEJ ,  NA  KTÓREJ  BĘDĄ  ZAMIESZCZANE  DODATKOWE  INFORMACJE  DOTYCZĄCE  DYNAMICZNEGO  SYSTEMU  ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

 

INFORMACJA  O  PRZEWIDYWANYM  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY  Z  ZASTOSOWANIEM  AUKCJI  ELEKTRONICZNEJ  WRAZ  Z  ADRESEM  STRONY  INTERNETOWEJ,  NA  KTÓREJ  BĘDZIE  PROWADZONA  AUKCJA  ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 

 

 

 

INFORMACJE  O  PRZEWIDYWANYCH  ZAMÓWIENIACH  UZUPEŁNIAJĄCYCH:

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

DATA  ZAMIESZCZENIA  NINIEJSZEGO  OGŁOSZENIA  W  BIULETYNIE  ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH:

25 kwietnia 2013 roku

 

WSZCZĘCIE  POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający:

GMINA  BEDLNO, BEDLNO 24, 99-311 BEDLNO z dniem  zamieszczenia ogłoszenia tj. 25 kwietnia 2013 roku  wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:

„ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Bedlno”.

 

 

                                                                                                                                   Wójt Gminy

 

                                                                                                                    mgr inż. Krzysztof  Kołach

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Anna Łąpieś
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-04-25 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-25 14:01:33
  • Liczba odsłon: 798
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4072472]

przewiń do góry