Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Zakup fabrycznie nowego autobusu na potrzeby Gminy Bedlno.”
Miejscowość : Gmina Bedlno, Bedlno 24,
Data zamieszczenia : 21.02.2012r
Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy
Zamieszczenie ogłoszenia : obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bedlno, Bedlno 24, 99 – 311 Bedlno, woj. łódzkie ,tel. (024) 282 14 23, faks. 024) 282 17 50
● Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbedlno.bip.org.pl
I.2)RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II .1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zakup fabrycznie nowego autobusu na potrzeby Gminy Bedlno.”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2012 roku autobusu, spełniającego następujące warunki:
Wyszczególnienie |
Opis |
Dane ogólne autobusu |
Rok produkcji autobusu 2012 |
Ilość miejsc siedzących nie mniej niż – 39 , miejsc stojących nie mniej niż -17 | |
Podwozie |
Rama podłużnicowo - kratownicowa |
Długość całkowita 9 – 9,5 m, | |
Szerokość autobusu do 2500 mm | |
Dopuszczalna masa całkowita do 15000 kg | |
Układ jezdny |
Silnik wysokoprężny, spełniający normy min EURO 5 o mocy min 260 KM, mocowany podłużnie z tyłu pojazdu |
Osłona pod silnik | |
Autobus wyposażony w centralny punkt smarny pozwalający na obsługę wszystkich punktów smarnych zawieszenia przedniego | |
Skrzynia biegów: mechaniczna, synchronizowana, 6 biegów do przodu + bieg wsteczny, | |
Autobus na zawieszeniu pneumatycznym, oś przednia zawieszenie niezależne, most sztywny jednostopniowy | |
Ogumienie bezdętkowe 70R 19,5, | |
Mechanizm kierowniczy ZF -przekładnia kierownicza mechaniczna z integralnym wspomaganiem hydraulicznym | |
Sprzęgło tarczowe,suche,sterowanie wspomagane | |
Retarder elektromagnetyczny | |
Układ hamulcowy |
Układ hamulcowy pneumatyczny, tarczowy z automatyczną regulacja luzu . Układ hamulcowy z ABS |
Hamulec postojowy działający na koła osi napędowej, dźwignia hamulca postojowego umieszczona po lewej stronie kierowcy | |
Nadwozie |
Podpodłogowa przestrzeń bagażowa: 3 - 4,5 m3 |
Klapy bagażnika wykonane z aluminium | |
Pojemność zbiornika paliwa minimum 140 litrów | |
Nadwozie lakier metalik w kolorze z herbem gminy Bedlno( uzgodnimy po podpisaniu umowy) | |
Instalacja pneumatyczna wykonana z materiałów odpornych na korozję z osuszaczem i odolejaczem powietrza, | |
Drzwi pasażerskie umieszczone z przodu i po środku sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy, jednoskrzydłowe, otwierane na zewnątrz (w układzie 1-1-0) | |
Poszycia zewnętrzne odporne na korozję (blachy nierdzewne, tworzywa sztuczne, aluminium), | |
Wyposażenie wnętrza autobusu |
Szyby boczne izotermiczne wklejane do szkieletu pojazdu , tylna oraz przednia wklejane do szkieletu pojazdu, |
Szyba boczna kierowcy oraz szyba drzwi przednich podgrzewana elektrycznie | |
Klimatyzacja, indywidualne nadmuchy i oświetlenie, | |
Fotele wysokie sztywne tapicerowane z podłokietnikami i trzy pkt. pasami – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym | |
Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym z 3 pkt. pasami | |
Ściany boczne oraz sufit wyklejane wykładziną obiciową , firanki okienne - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym | |
Podłoga wykonana ze sklejki, pokryta wykładziną antypoślizgową, | |
Wewnętrzne półki bagażowe podsufitowe | |
Obudowy tablic informacyjnych (tablice płytowe przednia i boczna podświetlane z napisem przewóz dzieci ), | |
Zestaw radiowy (radioodtwarzacz CD ze wzmacniaczem, zestaw głośników, antena, mikrofon) | |
Ogrzewanie wnętrza autobusu konwektorowe + nagrzewnice szyby przedniej, niezależne od silnika o mocy min. 25 kW, | |
Instalacja elektryczna 24V, akumulatory min 200 Ah | |
Sterowanie ogrzewania (zegar) | |
Zegar elektroniczny | |
Pozostałe wyposażenie |
Tachograf cyfrowy (przystosowany do pracy dwóch kierowców) |
Apteczka doraźnej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, gaśnice 2 szt. | |
Lusterka podgrzewane i sterowane elektrycznie, | |
Halogeny przednie | |
Kołpaki kół | |
System automatycznej detekcji i gaszenia pożarów komory silnika i agregatu grzewczego, detekcja oparta o pneumatyczny detektor gazowy, środek gaśniczy proszek ABC, system wyposażony w układ autodiagnozy, | |
Podnośnik przenośny, klin, stojak, przewód elektryczny do pompowania kół, lampa przenośna. |
2. Autobus musi posiadać świadectwo homologacji i atesty, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Wymagania dotyczące gwarancji:
- gwarancja na cały autobus na okres minimum 3 lat ,
- gwarancja na powłokę lakierniczą na okres minimum 6 lat.
- gwarancja na występowanie korozji poszyć zewnętrznych oraz szkieletu nadwozia i podwozia
minimum 6 lat.
- autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny fabrycznie nowego wyprodukowanego w 2012 roku autobusu znajduje się na terenie woj. łódzkiego lub w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
4.Wykonawca musi udokumentować posiadanie Certyfikatów Systemu Zarządzania Jakością
zgodne z normami: ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001 oraz posiadanie Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością w Spawalnictwie zgodne z normą: DIN EN ISO 3834-2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
CPV 34.12.10.00 - 1 – Autobusy i autokary
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: w terminie 95 dni od podpisania umowy.
SEKCJA III : INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM,FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
● Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania
specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykonanie lub
wykonywanie w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednego zadania
polegającego na dostawie jednego autobusu na co najmniej 30 miejsc siedzących (z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców).
Wykonana dostawa musi być poparta dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana
należycie, np.: referencje; opinie lub listy polecające; kopie protokółów odbiorów końcowych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowania
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III 4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć :
● wykaz wykonanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
● oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
● aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
● aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert
● aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
●wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
● nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
● nie zalega z uiszczaniem podatków,opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymywanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
●nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć:
● próbki, opisy lub fotografie
● zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewypełnione w pk III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty (dotyczy
osoby fizycznej – przedsiębiorcy oraz spółki cywilnej), np. aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki, wystawiony co najmniej na 6
miesięcy przed terminem składania ofert.
2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu
Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
3. Aktualna umowa dealerska – nie dotyczy Wykonawcy, który jest producentem.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że stacja serwisowa oferowanego fabrycznie nowego,
wyprodukowanego w 2012 roku autobusu znajduje się na terenie woj. łódzkiego lub w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
III.7 Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
● 1 - Cena – 97
● 2 - Zużycie energii -1
● 3 - Emisja dwutlenku węgla -1
● 4 - Emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów -1
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) ZMIANY UMOWY
Czy przewiduje się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej i mogą być dopuszczalne tylko w granicach unormowanych w art. 144 i art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej : www.ugbedlno.bip.org.pl
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy w Bedlnie , Bedlno 24, 99-311 Bedlno , pokój nr 27 lub zostanie przekazana na pisemny wniosek zainteresowanego.
godz. urzędowania : od godz. 7.30 do 15.30
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Urząd Gminy w Bedlnie,
Bedlno 24, 99-311 Bedlno
pokój nr 14 – sekretariat, do dnia 29.02.2012 r. do godz. 9.00
Otwarcie ofert 29.02.2012r o godz. 9.15
IV.4.5) Termin związania ofertą: 30 dni od ostatniego terminu składania ofert.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2012-02-21 14:11:52
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-21 15:06:06
- Liczba odsłon: 715
- Historia dokumentu: