Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Bedlno, 99 – 311 Bedlno, Bedlno 24
Tel. (024) 282 14 23, fax. (024) 282 17 50
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.000.000 Euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: https://ugbedlno.bip.org.pl
ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:
Gmina Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 50 zł.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Budowa studni głębinowej w Pniewie - Wykonanie ujęcia wody podziemnej, studnią nr 4 w miejscowości Pniewo – etap I”
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienia obejmuje wykonanie prac geologicznych związanych z ujęciem wody podziemnej
otworu nr 4 na terenie działki nr 256/2 w Pniewie w szczególności:
- wykonanie otworu studziennego rozpoznawczego do głębokości 73,0 m systemem
mechanicznym - obrotowo, z lewym obiegiem płuczki, o następującej konstrukcji:
- rury obsadowe ø 711 mm (konduktor) – do głębokości 6,0 m (usunięte po nafiltrowaniu),
- zabudowanie w uprzednio wykonanym otworze o średnicy ø 670 mm na głębokości 73,0 m
filtra szczelinowego wykonanego z rur PCV, o następujących wymiarach:
- rura pod-filtrowa ø 315 – 330 mm i grubości ścianki 14,5 mm, długości 5,00 m,
- część czynna ø 315 – 330 mm i grubości ścianki 14,5 mm, długości 20,0 m,
w tym części perforowanej ok. 18,0 m; szczelina 0,75 mm,
- rura nad-filtrowa ø 400 mm i grubości ścianki 17,5 mm, długości 48,0 m,
W tym redukcja z 315 – 330/400 mm; l = 0,5 m.
- wykonanie próbnego pompowania, w tym pompowania oczyszczającego i pomiarowego
w wymiarze min. 72 h.
- wykonanie analizy fizyko-chemicznej i bakteriologicznej wody surowej,
- uporządkowanie terenu budowy przed przekazaniem placu budowy.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 45255110-3 roboty budowlane w zakresie studni.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie
WYKONANIE ZAMÓWIENIA w terminie 70 dni od podpisania umowy.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
wykazania się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż wykonał minimum
cztery zamówienia w zakresie wykonania odwiertów ujęć wód podziemnych (o głębokości co
najmniej 70m) o wartości nie mniejszej niż 120.000 zł każde oraz załączy dokument
potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznych oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
wykazania, iż osoba która będzie kierować robotami budowlanymi posiada wymagane
uprawnienia do kierowania pracami wiertniczymi.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawców braku podstaw do
wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1
ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, na potwierdzenie wymaga złożenia n/w
dokumentów:
a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w
myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a
w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 9 SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę „spełnia - nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ W WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie Wykonawcy,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo
zamówień publicznych - druk załącznika Nr 3 do SIWZ,
b) wykaz wykonywanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku
wiedzy i doświadczenia w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzających
wymóg określony w pkt. VI 1. b), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 5 do SIWZ.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności
odpowiadających za kierowanie robotami budowlanymi (minimum potwierdzenie wymogu
określonego w pkt. VI. 1 c), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania
tymi osobami - wg załącznika nr 6 do SIWZ.
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia – wg załącznika nr 6.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga złożenia n/w dokumentów:
a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w
myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. załącznika nr 4 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy – wg zał. Nr 7,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. VI 1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt VIII SIWZ, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. VI. 1 lit. b) - winien spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, pozostałe warunki wskazane w pkt. VI. 1 – mogą być spełnione łącznie, natomiast warunek wskazany w pkt VI . 2 - musi spełnić każdy z wykonawców występujący wspólnie.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII . 2 lit. b, c, d SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt.4.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych )
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100 %.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.Termin składania ofert: 28.02. 2012 roku do godz. 9.00
2.Miejsce: w sekretariacie Gminy Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno
3.Otwarcie ofert: 28.02.2012 roku o godz. 9.30
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE Prowadzona AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
DATA ZAMIESZCZENIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: 13.02.2012 ROKU
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
GMINA BEDLNO, BEDLNO 24, 99-311 BEDLNO
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 13.02.2012 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Budowa studni głębinowej w Pniewie - Wykonanie ujęcia wody podziemnej, studnią nr 4 w miejscowości Pniewo”
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2012-02-13 13:22:57
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-13 13:22:57
- Liczba odsłon: 883
- Historia dokumentu: