Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Bedlno, 99 – 311 Bedlno, Bedlno 24
Tel. (024) 282 14 23, fax. (024) 282 17 50
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 134.000,00 Euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: https://ugbedlno.bip.org.pl
ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:
Gmina Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 50 zł.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „ZAKUP I MONTAŻ ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE BEDLNO”.
2. Rodzaj zamówienia: dostawy
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie: Zakup i montaż elementów wyposażenia placów zabaw dla Szkół Podstawowych w Pniewie, Pleckiej Dąbrowie, Żeronicach i w Szewcach Nadolnych w Gminie Bedlno.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 37535200-9 - wyposażenie placów zabaw
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie
WYKONANIE ZAMÓWIENIA w terminie do dnia 20.08.2014 r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznych oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej
ustawy.
2. Zamawiający wymaga
potwierdzenia przez wykonawców braku
podstaw do
wykluczenia z
powodu niespełnienia warunków,
o których mowa
w art. 24
ust. 1
ustawy – Prawo
Zamówień Publicznych, na
potwierdzenie wymaga złożenia
n/w
dokumentów:
a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w
myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę „spełnia - nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- oświadczenie Wykonawcy,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo
zamówień publicznych - druk załącznika Nr 2 do SIWZ,
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga złożenia n/w dokumentów:
a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w
myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. załącznika nr 3 do SIWZ,
b)
aktualnego odpisu z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,
zamawiający, w
celu oceny, czy wykonawca będzie
dysponował zasobami innych podmiotów
w stopniu niezbędnym
dla należytego wykonania
zamówienia oraz oceny,
czy stosunek łączący
wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty
dostęp do ich zasobów, dokumentów dotyczących
w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów
innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum lub spółki cywilnej), oferta tych wykonawców musi spełniać następujące wymogi:
- Oferta musi być przedstawiona jako jedna oferta uczestniczących podmiotów.
- Oferta (wraz z załącznikami oświadczeniami i dokumentami) winna być podpisana przez upoważnionego Pełnomocnika (np. Lidera / przedstawiciela / partnera wiodącego). Dodatkowo oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp podpisuje ten wykonawca, którego zostały dołączonej do oferty oświadczenie i dokumenty.
- Pełnomocnik winien być upoważniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji Pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie – upoważnienie / pełnomocnictwo należy załączyć do oferty (oryginał).
Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych:
§ Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone oddzielnie lub jako wspólne – spełnienie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łączni
§ Oświadczenie i dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania wymienione w pkt. 7 SIWZ składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną.
.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- nie zalega
z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji
właściwego organu. Dokument
w tym zakresie
powinien być wystawiony nie wcześniej
niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania
ofert.
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się
o zamówienie - Dokument w
tym zakresie powinien
być wystawiony nie
wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał).
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wadium.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100 %.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.Termin składania ofert: 02.06. 2014 roku do godz. 9.30
2.Miejsce: w sekretariacie Gminy Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno
3.Otwarcie ofert: 02.06..2014 roku o godz. 10.00
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
DATA ZAMIESZCZENIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: 22.05.2014 ROKU
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
GMINA BEDLNO, BEDLNO 24, 99-311 BEDLNO
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 22.05.2014 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Zakup i montaż elementów wyposażenia placów zabaw dla szkół podstawowych w Gminie Bedlno”
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Teresa Kubica
- Data udostępnienia w BIP: 2014-05-22 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-22 11:54:33
- Liczba odsłon: 883
- Historia dokumentu: