Zobacz podgałęzie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Bedlno, 99 – 311 Bedlno, Bedlno 24
Tel. (024) 282 14 23, fax. (024) 282 17 50
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4.845.000 Euro, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: https://ugbedlno.bip.org.pl
ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:
Gmina Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 30 zł.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia stawu w Bedlnie”
2. Rodzaj zamówienia: dostawa
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia stawu w Bedlnie”
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia stawu w Bedlnie, wg poniższego zestawienia:
1. Energia elektryczna w taryfie całodobowej C11.
2. Dystrybucja (przesył) energii elektrycznej w taryfie całodobowej C 11.
Szacunkowe zapotrzebowanie w energię elektryczną w taryfie całodobowej o mocy przyłączeniowej obiektu 03,00 kW w okresie 18,5 miesiąca wyniesie 4.500 kWh, Zamawiający jest zaliczany do V grupy przyłączeniowej oraz do grupy taryfowej C 11.
Pomiar pobieranej mocy i energii odbywa się na napięciu 0,4 kV.
Układ pomiarowo – rozliczeniowy składa się licznika 1 faz.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 09310000-5, 65310000-9
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 15.11.2012 r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do posiadania koncesji, zezwolenia,
licencji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podjęcie działalności gospodarczej w
zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997
roku Prawo energetyczne, w zakresie wytwarzania, przetwarzania, magazynowania,
przesyłania, dystrybucji paliw albo energii lub obrotu nimi.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznych oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawców braku podstaw do
wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1
ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, na potwierdzenie wymaga złożenia n/w
dokumentów:
a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w
myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a
w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
d) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią
elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
e) aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ( OSD) na świadczenie usług
dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia
energii elektrycznej tj. do obiektu Zamawiającego
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 9 SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę „spełnia - nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie Wykonawcy,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo
zamówień publicznych - druk załącznika Nr 3 do SIWZ,
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią
elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
c) aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ( OSD) na świadczenie usług
dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia
energii elektrycznej tj. do obiektu Zamawiającego
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga złożenia n/w dokumentów:
a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w
myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. załącznika nr 4 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany W SIWZ w pkt. 8 ppkt. 1 lit. b) - winien spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, pozostałe warunki wskazane w pkt. 8 ppkt. 1 – mogą być spełnione łącznie, natomiast warunek wskazany w pkt. 8 ppkt. 2 - musi spełnić każdy z wykonawców występujący wspólnie.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ w pkt. 9 ppkt. 2 lit. b, c, d SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100 %.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1.Termin składania ofert: 03.06. 2011 roku do godz. 11.00
2.Miejsce: w sekretariacie Gminy Bedlno, Bedlno 24, 99-311 Bedlno
3.Otwarcie ofert: 03.06. 2011 roku o godz. 11.15
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA: Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH: Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
DATA ZAMIESZCZENIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: 26.05. 2011 ROKU
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
GMINA BEDLNO, BEDLNO 24, 99-311 BEDLNO
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 26.05.2011 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia stawu w Bedlnie”
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-05-26 15:16:44
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-26 15:16:44
- Liczba odsłon: 679
- Historia dokumentu: