SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY ds. KADR
- Renata Kwiatkowska
tel. 282-17-81
kompetencje:
1. prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
2. organizowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
3. przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
4. zapewnienie warunków do przeprowadzenia okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników,
5. przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
6. prowadzenie spraw socjalnych pracowników,
7. przygotowanie i wydanie świadectw pracy, kompletowanie wniosków emerytalno – rentowych,
8. prowadzenie kontroli stanu bhp – okresowa analiza stanu bhp,
9. rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych,
10.prowadzenie dokumentacji dotyczącej odpracowywanie prac społecznie użytecznych przez osoby skazane,
11.prowadzenie dokumentacji uczniów, odbywających praktyki zawodowe w urzędzie,
12.kompletowanie dokumentacji na dostawy , usługi i roboty budowlane realizowane pod potrzeby urzędu i jednostek organizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy dnia 10 czerwca 1994 roku o zamówieniach publicznych,
13.prowadzenie zbiorczego rejestru zamówień publicznych.
14.prowadzenie postępowania reklamacyjnego pracowników Urzędu od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kołodziejczyk Zenona
- Data udostępnienia w BIP: 2003-07-30 16:53:42
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-02-11 12:12:32
- Liczba odsłon: 1127
- Historia dokumentu: