SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY ds. OBYWATELSKICH I USC
- MAGDALENA KACPERSKA
tel. 282-17- 86
kompetencje:
- prowadzenie teczek osobowo- dowodowych aktualnych dokumentów tożsamości,
- prowadzenie teczek osobowo- dowodowych zmarłych posiadaczy dokumentów,
- prowadzenie rejestru wydanych dowodów osobistych,
- prowadzenie rejestru wysłanych i żądanych kopert dowodowych,
- obsługa programu ,,System obsługi obywateli” polegająca na :
- przyjęciu dokumentów o wydaniu dowodu,
- wprowadzeniu danych z wniosku do systemu, wydrukowany na formularzu oraz jego skanowanie i przekazywanie do Centrum Personalizacji,
- przyjmowanie wyprodukowanych dowodów , wydanie ich i unieważnianie nieaktualnych dokumentów,
- prowadzenie rejestru przyjmowanych zgłoszeń o utracie dowodu i wydaniu zaświadczeń,
7. prowadzenie ewidencji ludności, w tym:
- realizacja wykonywania obowiązku meldunkowego przez mieszkańców,
- przyjmowanie zgłoszeń pobytowych cudzoziemców,
- prowadzenie postępowania i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania,
- współpraca z Wojewódzką Bazą Danych w zakresie elektronicznego systemu ewidencjonowania ludności,
- prowadzenie kartotek osobowych mieszkańców aktualnych i byłych,
- rejestracja urodzin , małżeństw oraz zgonów , innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób oraz wydanych dowodów osobistych,
8. prowadzenie rejestru wyborców ,
9. sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
10. sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
11.wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa w oparciu o przepisy Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz prowadzenie stosownych rejestrów,
12. prowadzenie archiwum ksiąg stanu cywilnego i akt zbiorowych,
13. przyjmowanie oświadczeń o wstąpienie w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
14. wydawanie decyzji administracyjnych w oparciu o prawo zgodnie z przepisami ustawy o aktach stanu cywilnego oraz Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
15. przyjmowanie pism sądowych lub prokuratorskich w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania
16. prowadzenie kancelarii tajnej,
17. wykonywanie zadań wynikających z nadzoru nad ochroną tajemnicy służbowej w urzędzie i jednostkach organizacyjnych,
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kołodziejczyk Zenona
- Data udostępnienia w BIP: 2003-07-30 16:41:13
- Informacja zaktualizowana przez: Wiesław Głuszcz
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-05-06 11:42:21
- Liczba odsłon: 1343
- Historia dokumentu: