Bedlno, 27.05.2010r.
RiOŚ.7624-5/10
Z A W I A D O M I E N I E
o postępowaniu administracyjnym wymagającym udziału społeczeństwa
Zgodnie z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) zawiadamiam, o przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz wszczęciu postępowania administracyjnego wymagającego udziału społeczeństwa na wniosek Państwa Aleksandry i Jerzego Durma zam. Zleszyn 6 99-311 Bedlno w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia p.n. Rozbudowa fermy tuczu brojlerów kurzych na działkach nr 141/6 i 141/10 w miejscowości Zleszyn gm. Bedlno o trzy obiekty chowu o łącznej obsadzie 180.000 szt. (720 DJP). Łączna obsada brojlerów na fermie po przeprowadzeniu inwestycji będzie wynosić 306.000 szt. (1224 DJP).
Jednocześnie informuję, że:
-
Wójt Gminy Bedlno prowadzi postępowanie w sprawie oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
-
Wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać uwagi i wnioski w siedzibie Urzędu Gminy w Bedlnie (pokój nr 28) w godzinach pracy Urzędu w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia.
-
Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych uwag i wniosków w terminie podanym w pkt 2 jest Wójt Gminy Bedlno.
-
Organami właściwymi do dokonania uzgodnień będą: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Łodzi oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kutnie.
Wójt Gminy Bedlno
Krzysztof Kołach
Rozdzielnik:
-
tablica ogłoszeń w Urzędzie Gminy Bedlno
-
strona BIP Urzędu Gminy Bedlno
-
Strony postępowania
-
tablica ogłoszeń sołectwa Zleszyn
-
a/a
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wiesław Głuszcz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-05-27 14:55:34
- Informacja zaktualizowana przez: Łąpieś Anna
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-03-12 15:14:43
- Liczba odsłon: 431
- Historia dokumentu: